Uzman SühaN
Administrator
Faydalı paylaşımın için teşekkür ederim prensesim 





Günaydın sana da canım var var merak etme yarın görüceksin bebeğini yada bebeklerini 🙂 endişen olmasıngünaydın güzel hamişler güzel melekler topiği boşlamayalım lütfen herkez nasıl bakalımm yarın kese günüm canlar çok heycan yaptım vede çok korkuyorum ya kese yoksa diye![]()
canım ne bilim ya çok stres yaptım günler bitti ya bide kanda var olupda kese kalp olmayan kişileri duyunca hepten panik oldum şimdi biran önce yarın gelsede keseyi görsem diyorum bide göremezsem yıkılırım inan🙁Günaydın sana da canım var var merak etme yarın görüceksin bebeğini yada bebeklerini 🙂 endişen olmasın
canım ne bilim ya çok stres yaptım günler bitti ya bide kanda var olupda kese kalp olmayan kişileri duyunca hepten panik oldum şimdi biran önce yarın gelsede keseyi görsem diyorum bide göremezsem yıkılırım inan🙁
inşallah canım benim kalp krizi geçircem artık hep bi endişee yahu off sonrada kalp atışı varmı diye telaş yapıcam biiliyorumYıkılmak yok canım Allahın izniyle öyle bi durum yaşamıcaksın inşallah yarın gidip güzel haberlerle dönüceksin inşallah kontrolden 🙂 sonra heyecanlı heyecanlı bize yazıcaksın 🙂 bunları düşün sen canım başka bişeyi değil