Devam ramazan dolayısıyla malesefki vakit yok eşimde dalga geçiyo bu performansla olursa kendimi tebrik edicem diyo şapşik😀
h
napsın adam cnm bakafsın oluveırr Devam ramazan dolayısıyla malesefki vakit yok eşimde dalga geçiyo bu performansla olursa kendimi tebrik edicem diyo şapşik😀
napsın adam cnm bakafsın oluveırr Kızlar park besık mı mobılya mı yaaa 😉
hg bıtanem hıııhh bırakmayalım sıtemızı beyza hanımla aksam konustuk acılacak forum gecıcı surelıgıne kapatmıslarBen geldim 🙂
BENDE PARK DUSUNUORUM CNM YA MOBILYA COK KULLNISLI DEIL DIOLAR ZATEN IKI YASLARINDA YATK ALIRIM kızımada oglumada 😀