AYY HEYCAN DORUKTA DESENE 😀
Bebek bakim urunlerini ne aldin.bezini felan.Hazır sayılır bir iki ufak tefek eksik var işte onları da önümüzdeki hafta tamamlayayim bari
Bez evet prima bizde onu düşünüyoruz ama mesela şampuan felan sebamed düşünüyorum... biberon felan ne olacak ıslam mendilbez bence prımaa aysegl tek 😀
ıslam mendili okul su ile yıkayıp kullanırım artık ne kadar doğru bilemem.cnm ıslak mendıl kullanmam ben ılk 3 4 ay zaten pamuk kullan ama normal pamuk deıl eczaneden al yada e bebek varsa ordan al alt sılme ıcın yuvrlak bısı cok guzel pısık olmasın sampuan falan ya sebamed yada mustela dıorlar ama bılemedım onu
Bebek bakim urunlerini ne aldin.bezini felan.