1. Cennet-ul Meva

    Cennet-ul Meva Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenilen Mesajlar:
    156
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ❀⊱╮ ѦчЄπ

    Üsteki Üyeyi Saçma Bi Sebepten Banla

    Konu, 'Melek Oyunları' kısmında Cennet-ul Meva tarafından paylaşıldı.

    ilk kurban benim hadi bakalım kim beni niye banlicak :nanik:
     
  2. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.422
    Beğenilen Mesajlar:
    2.168
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    canım sıkıldı seni banlamak istiyomm :haha:
     
  3. EnCey

    EnCey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.225
    Beğenilen Mesajlar:
    460
    Ödül Puanları:
    113
    içimden geldi banlamak:D:D
     
  4. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Beni banla hadi banlayabiliyorsan :D:D (sözüm meclisten dışarı :):):D ) hahaha
     
  5. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.422
    Beğenilen Mesajlar:
    2.168
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    belen seni çok sevdim banlamak istiyommmmmm :haha:
     
  6. GREY

    GREY Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2010
    Mesajlar:
    796
    Beğenilen Mesajlar:
    349
    Ödül Puanları:
    63
    pisikom olduğu için banlamak istiyorum :D:D
     
  7. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
    Sitede ergen istemiyorum.Çık dışarı banlısın :D:D
     
  8. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Benden önce evleneceksin haaaaa çabuk dışarı banlandın :D ( nassı sebeb ama :D ) hahaha
     
    Young bride bunu beğendi.
  9. EnCey

    EnCey Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    2.225
    Beğenilen Mesajlar:
    460
    Ödül Puanları:
    113
    bnden önce nişanlandın banladım gitti sennii xD
     
    ßeLeN bunu beğendi.
  10. GÜLKSKN

    GÜLKSKN Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğenilen Mesajlar:
    31
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    çok tatlısın bandım sana :hhh: ayh işte banladım seni hahaha
     
    EnCey bunu beğendi.
  11. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.422
    Beğenilen Mesajlar:
    2.168
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    hep canı bişiler istiyo ve şişiyo şişme diye banlıyomm seni :haha:
     
  12. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    369
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Asimm çok asisin banladım seni :D:D
     
  13. Cennet-ul Meva

    Cennet-ul Meva Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.200
    Beğenilen Mesajlar:
    156
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ❀⊱╮ ѦчЄπ
    resmindeki bayani hic beyenmedim bu yüzden banliyorum seni bannn.:D
     
  14. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.436
    Beğenilen Mesajlar:
    369
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Off bu foto makinasını gördükçe içim gidiyo yaa bu sebepten dolayı seni BANladım :):)
     
  15. kraliçearı

    kraliçearı Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    16 Şubat 2010
    Mesajlar:
    457
    Beğenilen Mesajlar:
    146
    Ödül Puanları:
    43
    ben banlamayacam benide banlamasınlar:D
     
Üsteki Üyeyi Saçma Bi Sebepten Banla konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Ölecek Olsan Üsteki Üyeye Ne Bırakırdın :)

    Ölecek Olsan Üsteki Üyeye Ne Bırakırdın :)

    Ölecek Olsan Üsteki Üyeye Ne Bırakırdın :) SAbırsızlıkla Bekliyorum
  2. ÜsTEKi üyEnin NeYİ İlGİNİ Cekti

    ÜsTEKi üyEnin NeYİ İlGİNİ Cekti

    Evettt yineee cok keyifli bir oyunla karsınızdayızz (sunucu gibi oldu ama) oyunumuz cok basitt fazla söze gerek yok hadi baslayalım ilk bennn :first:
  3. Üsteki Üyeye Hiç Pm Attın mı

    Üsteki Üyeye Hiç Pm Attın mı

    Üsteki Üyeye Hiç Özel msj Yazdınmı :)
  4. bi alttaki üyeye soru sorma oyunu..

    bi alttaki üyeye soru sorma oyunu..

    soru sorma oyunları soru sorma oyunu ingilizce oyunu Arkadaşlar Oyun Cok BasiT...herkes alttakine bir soru sorcak alttaki cevaplayıp yeni bi soru sorucak...aşk ile ilgili,.güncel yada bilgiye dayalı sorular da olabilir .. umarım beğenirsiniz.. ilk soru benden; alttaki arkadaşım en çok gitmek istediğin ülke neresi?
  5. biri bana bi akıl versin

    biri bana bi akıl versin

    Arkadaslar mrb ben 4senelik evliyim esim bni son 6 -7 aydir aldatiyodu yakaladim bi cok seyi affettm ve 2hafta oncede bu aldatmalarin 6-7 aylik deil 4 senedr oldugunu ogrendim biz sevgiliyken da yapmis ne yapacagimi bilmiyorum bidaha yapmicam degiscem dio ama ona inanmiyorum ve gram güven yok icimde surekli bi suphe icindeyim sizce ne yapmaliyim...

Sayfayı Paylaş