Vampir Olmak İstiyorum ?

  • Konbuyu başlatan Kayıtsız Üye
  • Başlangıç tarihi
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
Vampir Olmak İstiyorum ?
Vampir olmak istiyorum bu günah mıdır ? Vampir olmak için bir büyük vs biliyor musunuz. Ben de vampir olmak istiyorum sonsuza kadar yaşamak istiyorum arkadaşlarım var mi vampir olmak için bildiğiniz bir şey bana yardımcı olur musunuz ?

vampir-nasıl-olunur.jpg


VAMPİR OLMAK İSTİYORUM BUNUN İÇİN BÜYÜ VAR MI ?

Herkes vampir olmakla alakalı bir büyü olduğunu ifade ediyor bu gerçekten var mı yoksa maytap mı geçiyorlar ben olduğuna inanıyorum ve olmak istiyorum yardımcı olur musunuz ?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
R

rüzgarm

Forum Okuru
VAMPİR OLMA BÜYÜSÜ VAR MI ?

Günah olup olmadığını tam olarak bilmiyorum. Ama sonuçta Allahın sana verdiği özellikleri beğenmiyorsun ve olağanüstü bişeye dönüşmek istiyorsun. Ne yazıkki bundan 2.5 ay önce bu konuya merak saldım. Sitelere girip vampir olmanın yollarını arıyordum alacakaranlık beni çok etkilemişti defalarca izlemiştim zaten ama o aralar sık sık karşıma çıkıyordu bir site buldum orda bir büyü var denedim ve oldum. Belki inanmazsın ama yinede söylüyorum. Kana susuyorsun evet ama normal yemekde yiyebilirsin ama iki günde bir bir miktar kan alman lazım yoksa dayanamıyorsun. Alacakaranlıktaki gibi güçlü değilsin ama hızlısın diğer insanlara göre çok daha hızlı. Göz rengin daha bir koyulaşıyor. bir metre civarı zıplayabilirsin. Bunun gibi daha birsürü şey ama uyuyamıyorsun. Ve bu sana rahatsızlık hissettirmiyor. Vücudun buna çok dayanıklı. Kanın etkisi olduğunu söyleyenler var. Bana inanırsan büyüyü söylerim kitaplarımın arasında olucaktı. Pişmanmıyım . hayır
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ö

özgemrim

Forum Okuru
VAMPİR OLMAK İÇİN BÜYÜ İSTİYORUM

Selamlar bana da özelden yazar mısınız şu büyüyü bende olmak istiyorum düşmanlarımı emikleyecem :D:D
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ö

ÖzGüL

Daimi Üye
Üye
Asena_Sule' Alıntı:
bende pepe olmak istiyorum hahahaha nasıl olabilirim acep :) yaa allah akıl fikir versin size ne diyim valla insan oğlu sapkınlığa ne kadar meraklı
Allah iyliği versin emi pepe nie olmak istiyon hatun şila ol bari hahaha
 
Ö

ÖzGüL

Daimi Üye
Üye
bende büyüzü ozmo alcam ev temızlensın dicem şipşak heryer tertemiz hahaha yemek hazı olsun dicemm hooppp mutfakta yemekler hazır hahaha ev hanımı işte ne isterki başka napcan ev hanımı olmak benım ufkumu daralttı şule hahaha
 
A

Asena_Sule

Daimi Üye
Üye
hahahah pepe daha karizmatik geliyor bana vampirlerden ondan peepe olmak sitiyorum hahahah özgül sende bebe ol pepenin bacısı hahaha
 

Benzer İçerikler

Üst