

gerçekten kolay gelsin profilinde evli mutlu çocuklu yazıyor ama çok garipmiş,herkesin hayatı zor tabiki ben de kendi açımdan söyledim.Halen düşünüyorum kırıp dökmeden nasıl halledebilirm diyeSelamlar bitanem, bu korona muhabbetinde bir tek sen değilsin sıkıntılı bak ben sana bir şeyler anlatayım. Derecelendir hayatım. Beterin beteri mi sen mi betersin ona göre karar ver 🙂
Öncelikle bu yazıma bi bak aynı şeyleri yazmak istemiyoruz azcık uzun da. Bende 4 velet var biri üniversitede biri lisede sonlar ikiz kız oğlan hepsi evde bir de üstüne üstlük büyük herif çocuğu da eklenildiğinde, bu kadar iş yükünün bir kadını ne kadar yıprattığını bi düşün
Sonra kendine bir kez daha sor ben neresindeyim bu sıkıntının diye
Artı aşk olsun biz varız işte bir iki kelam yazıyoruz. Eş durumunu ne yaptın ? Bir yol buldun mu sıkıntını dile getirecek 🙂
dediğin gibi çocuk yok,maddi sıkıntı yok,zaten cocuk istemiyorduk.Bu konularda sıkıtı yok düşünüp en iyi kararı vereceğim teşekkürlerVallahi hayatım bir kere sana şunu söyleyeyim. Kırmadan dökmeden asla ama asla olmaz. Kırılacaklar kırılacak dökülecekler dökülecek her kes kendi yoluna bakacak. Hayat bu. Bu hayatın içinde ayrılışlar da var. Sebep ne olursa olsun var. Ama öyle kırmayayım üzmeyeyim diye düşünür isen sen üzülürsün. Olmuyor ise olmuyor. Zorlamanın mantığı olmadığı gibi, bağlandığın bir durum da yok. Çocuk yok en azından. Tabiki bu durumu en iyi değerlendirecek olan sensin hayatım.
Pişman olacağın şeyleri iyi düşün. Kırılmaları iyi düşün. Bir kere geliyorsun hayata bunu düşün. Düşün işte 🙂 Ben evliyim mutluyum çocukluyum. Rabbim eşimden bin kere razı olsun sıkıntı tabiki var. Kavga tabiki var. Problem her zaman var. Sıkıntı var ise sıkıntı yoktur. 🙂