Etiketler:
  1. pekar

    pekar Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    34
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    yardımmmm:)

    Konu, 'Gebelik belirtileri' kısmında pekar tarafından paylaşıldı.

    Herkese merhaba ben aranıza yenı katıldım:) 17 hazıranda adet oldum 20 hazıranda evlendım daha sonra bekledıgımden erken bır sekılde 9 temmuzda bır damla kan geldı leke seklınde 11 temmuzda da baya adet gıbı 1 gun suren kanamam oldu ama sonrası gelmedı sanırım dogum kontrol hapını bıraktıgım ıcın oldu bu lekelenme üstüne görme mı acaba dıye de ıdrar testı yaptım ama negatıf cıktı. Sımdı 7 agustosta adet olmam gerekırken bugun yıne acık pembe leke seklınde kan geldı kafam cok karıstı sızce hamıle olabılır mıyım bu arada bende folukul kıstı var bır dr hamıle kalman zor dedı baskası da etkılemez dedı offfff cok ıstıyorum anne olmayı allah hepımıze nasıp etsın ınsallah
     
  2. eminegelin

    eminegelin Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    2.714
    Beğenilen Mesajlar:
    91
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Duisburg/Kütahya
    öncelikle aramiza hosgeldin, kistler hakkinda bi bilgim yok, ama umarim hamilesindir, simdi yapabilcen tek sey 7 Augustosu beklemek....
     
yardımmmm:) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. çooooooooooooookkkkk önemliiii!!!!!!!!!!!! ACİLL YARDIMMMM....

    çooooooooooooookkkkk önemliiii!!!!!!!!!!!! ACİLL YARDIMMMM....

    arkadaşlaryarın için okuyacak şiir ve ona uygun fon müziği bulmalıyım.bnde hiç anlamam byle şeylerden yarımcı olur musunuz.ben bi kç tane bldum şiir ahmt hmdi tnpınar bir adın kalmalı, ümit yaşar oğuzcan Ben Bir Eylül Sen Haziran,Ben Orada Sen Burda,Bilir Misin?,Bir Çıkmaz Sokakta,Tanrı Bile Ağlar,Sensiz Olmak...hangisi güzel bnların birini okumalıyım.umarım bugn okursunuz bu yzıyı yarın...
  2. kızlarrrrrrrrrrrrrr  yardımmmm !

    kızlarrrrrrrrrrrrrr yardımmmm !

    canım meleklerim ben 7 haftalık hamisim ve 9. haftada rahime dusuk engellemek için dikis atılıcak nasıl atılıcak bunu yasayan varmı bana bilgi verin nutfeennnn yardımlarnızı bekliorum canlarımm
  3. lütfennnn yardımmmm !!!!!!!!!!!!!!!

    lütfennnn yardımmmm !!!!!!!!!!!!!!!

    rüyamda gelin olmuştum güzel bir gelinlik giyinmiştim çok güzel olmuşum böle mutluluktan uçuyodum sonra kolkola girdik damatla[ damadı tanımıyorum sevgilim değildi malesef:( ] merdivenerden indik ikimizde mutluyuz uçarak indik sonra dans ettik ardından nikah masasına oturduk böle eteğimin dibindede bi erkek çocuğu dolanıyo damadın yakınıymış kim olduğunu kestiremiyom :))) şimdi nikahtan sonra...
  4. Lütfen yardımmmm

    Lütfen yardımmmm

    öncelikle mrb arkadaşlar allahım isteyen herkeze çocuk nasip etsinn. ben yaklaşık 10 günden beri sancı çekiyorum gögüs uçlarımda büyümede var vajinal salgıda aşırı derecede artma oldu iç çamaşırım sırılsıklam oluyo karın alt bölgeside sertlik ve şişlik var cuma günü test yaptın çok soluk ama bakıldığı zaman görülen 2. çizgi çıktı (öğlen yapmıştım) arkadaşlar yarın sabah tekrar yap dediler bu...
  5. Yardımmmm edinnn kızlarrr

    Yardımmmm edinnn kızlarrr

    Kızlar merhaba ben 2 yıllık evliyim evlenmeden önce normal adet görüyordum evlendım 3 ay adet gordum sonra görmemeye basladım hep söktürücülerle oluyorum.. cocuk istiyorum doktor tedaviye basladı inofolic ve klomen verdi hamile kalmama yardımcı olurmu acaba... aranızda bunları kullanıp hamile kalan varmııııııı????NE OLUR CEVAP YAZIN

Sayfayı Paylaş