Etiketler:
  1. cns_01

    cns_01 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    377
    Beğenilen Mesajlar:
    95
    Ödül Puanları:
    0

    Yaslanmaya ne zaman baslariz?

    Konu, 'Denemeler Hikayeler' kısmında cns_01 tarafından paylaşıldı.

    yaslilik, emin olmayanlar, sesli müzik, rahatsiz edici seyler, kilo, ile ilgili tüm bilgileri burada bulabilirsiniz
    [​IMG]

    Gazeteyi kol mesafesinde okuyorsanız, yüksek sesli müzik rahatsız etmeye başladıysa, kel kafanıza kulak üzerinden saç teli tarıyorsanız ve 'Huzur aşktan daha önemli' diye düşünüyorsanız orta yaşlısınız, yani yaşlanmaya başlamışsınız...

    Cahit Sıtkı Tarancı ''Otuz beş Yaş Şiiri''nde, ''Yaş otuz beş! yolun yarısı eder. Dante gibi ortasındayız ömrün'' dizeleriyle insanoğlu için ortalama 70 yıllık bir ömür biçse de tıptaki gelişmeler ve birçok hastalığa çare bulunması sayesinde bu süre önemli ölçüde uzamış görünüyor.

    Ntv'nin haberine göre, bu gelişmeler ışığında gençlik döneminin ne zaman bittiği, ''Orta yaş''ın ne zaman başladığı tartışmaları sürerken, kalp ve damar cerrahisi uzmanı Prof. Dr. Yavuz Yörükoğlu, ''Orta yaşa geldiğinden emin olamayanlar için'' şu ipuçlarını verdi:

    "• Gazeteyi kol mesafesinde okuyorsanız orta yaşlısınız. Bir okuma gözlüğü alın artık.

    • Bazı yiyecekler 'dokunuyorsa' orta yaşlısınız.

    • Yüksek sesli müzik sizi rahatsız etmeye başlıyorsa orta yaşlısınız.

    • Klima 'dokunuyorsa' orta yaşlısınız.

    • 20-30 yıldır aramadığınız tanıdıklarınızla facebookta arkadaş oluyorsanız kesin orta yaşlısınız.

    • Kel kafanıza kulak üzerinden saç teli tarıyor veya at kuyruğu yapıyorsanız 'orta yaş bunalımındasınız'.

    • Çay-kahve uykunuzu kaçırıyorsa orta yaşlısınız.

    • Vücudunuzun çeşitli yerleri sebepsiz yere ağrıyorsa orta yaşlısınız.

    • Makyaj malzemesi ve kuaför faturanız kabarıyorsa orta yaşlısınız.

    • 'Bizim zamanımızda' demeye başladıysanız orta yaşlısınız.

    • Yemekten sonra 'ağırlık çöküyorsa' orta yaşlısınız.

    • Aynaya baktığınızda anne veya babanıza benzemeye başladığınızı düşünüyorsanız orta yaşlısınız.

    "Cereyan kelimesini biliyorsanız zaten orta yaşlısınız"

    • Arabaya binerken veya inerken zorlanıyorsanız orta yaşlısınız.

    • 'Kilo aldım, göbeğim büyüdü, diyet yapayım' diye düşünüyorsanız orta yaşlısınız.

    • Akşam haberlerini kaçırmıyorsanız orta yaşlısınız.

    • 'Yüzüme botoks yaptırsam nasıl olur?' diye düşünüyorsanız orta yaşlısınız.

    • Erkekseniz durum çok daha vahim.

    • 'Tatlılar, tuzlular, yağlılar zararlı' diye düşünmeye başlıyorsanız orta yaşlısınız.

    • Cereyanda kaldığınızda hasta oluyorsanız orta yaşlısınız. Cereyan kelimesini biliyorsanız zaten orta yaşlısınız.

    • Gençler size amca/teyze diye hitap ediyorsa orta yaşlısınız.

    • Sabah yorgun kalkıyorsanız orta yaşlısınız.

    • Kırışıklık kremleri ve 'Mega Men' tabletlerinden medet umuyorsanız orta yaşlısınız.

    • Televizyonda sağlık programları ilginizi çekiyorsa orta yaşlısınız.

    • Anılarınızı anlatmaya başladıysanız orta yaşlısınız.

    • Evinizde 5 taneden fazla ilaç veya vitamin varsa orta yaşlısınız.

    • Ve nihayet, 'Huzur aşktan daha önemli' diye düşünüyorsanız kesinlikle orta yaşlısınız.''

     
Yaslanmaya ne zaman baslariz? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. ne zaman ilahisi

    ne zaman ilahisi

    ne zaman ilahisi sensin ismi baki olan ilahisi sensin ismi baki olan sözleri aşık yunus seni ister ne zaman anarsam seni kararım kalmaz Allahım senden gayrı gözüm yaşı kimseler silmez Allahım. Sensin ismi baki olan Sensin dillerde de okunan Snin aşkına nadokunan kendini bilmez allahım. Aşık yunus seni ister Lutfeyle cemalin gösrter Cemalin gören aşıklar Kendini bilmaz Allhım...
  2. Ne Zaman Evleneceksin??

    Ne Zaman Evleneceksin??

    Arkadaşlar yaş 20 ve üzeri olduğu zaman en çok sorulan sorudur "ne zaman evleneceksin" ama senin aklından hiç böyle bişey geçmiyordur.Başlarlar dırdıra evde kaldın, hayırlı bir kısmet bulalım..falan filan Şimdide bunların yazılı örneklerini sunalım. - ne zaman evleneceksin _? - sen ne zaman iyi bi koca bulursan! -ne zaman evleneceksin? -ben kimseyle evlenmem, onlar benle...
  3. Ne, ne zaman icat edildi

    Ne, ne zaman icat edildi

    metro ne zaman icat edildi tren ne zaman icat edildi vinçin icadı ilk tren nerede uzay gemisi nasıl Geçmiş dönemden günümüze kadar bir çok icatlar bulunuyor.Ben özellikle de geçmiş dönemde ki icatlarla çok ilgileniyorum.Yani acaba tekeri kim buldu ne zaman buldu?vs...bir çok örnekleri var.Sizde benim gibi meraklıysanız bu tür konulara buyrunuz:) MÖ 4241 Tarihlenebilen ilk yıl. Bu,...
  4. ne zaman çatlar?

    ne zaman çatlar?

    merabalar...polikistikoverim var dolayısıyla yumurtlama olmuyor...klomen kullandım..dün doktora gittiğimde sağda ve solda iki tane 17 mm yumurtacıklarım olmuşyupishamile kalmış kadar sevindim çünkü buda bi gelişmedir dimi...şimdi doktorcum bana bugün ve cumartesi ilişki önerdi..cuma günü yani yarın yine gidicem olmazsa pazartesi tekrar... benim sormak itediğim ne zaman çatlar bu...

Sayfayı Paylaş