Yeni bir diyet? Kendinizi Aç Bırakmayın

  • Konbuyu başlatan neslihanyare
  • Başlangıç tarihi
N

neslihanyare

Üye
Üye
Yeni bir diyet? Kendinizi Aç Bırakmayın
Her pazartesi yeni bir diyete başlıyorsanız kilo vermeniz zorlaşabilir. Sürekli diyet değiştirerek kilo veremezsiniz. Düzenli yeme alışkanlıkları kazanmadan kilo vermek yerine kilo bile alabilirsiniz. En sevdiğiniz yiyeceklerden kendinizi mahrum bırakarak kilo veremezsiniz.
Kilo vermeyi daha kolay hale getirmenin yolları vardır. Ne kadar yavaş kilo verirseniz o kadar çok sağlıklı olursunuz ve verdiğiniz kiloları geri almazsınız.
[h=3]İşte birkaç öneri:[/h]-Diyet kelimesini kullanmayın. Diyet yapıyorsanız buna diyet demeyin ve diyet olarak görmeyin. Açlıktan ölecek kadar aç kalmayın ve düzenli yeme alışkanlıkları edinerek yavaş yavaş kilo verin.
zay%C4%B1flama7.jpg

-Kahvaltı yapın. Kahvaltı yaparsanız 11 gibi çok acıkmazsınız ve gereksiz yere çikolata ya da kek yemekten kurtulmuş olursunuz.
-Bol su için. Bol su içerek tok kalabilirsiniz.
-Düzenli aralıklarla yiyin. Çok acıkana kadar beklemeyin. Yoksa normalde yiyebileceğinizden daha çok yersiniz.
-Bol sebze ve meyve yiyin. Sağlığa faydalarına ek olarak meyveler kan şekeri seviyenizin düşmesini engeller.
-Canınız çok pasta çektiyse 4-5 gün bekleyip bir sonraki gün daha çok yemektense birkaç gün içinde bir dilim yiyin.
-Yeme alışkanlıklarınızın sizi sosyal yaşamınızdan uzaklaştırmasına izin vermeyin. Yemeğe davetliyseniz diyet yapıyorum diye gitmemezlik yapmayın. Her şeyden azar azar yiyerek fazla kalori almamış olursunuz.
-Televizyon izlerken ya da yemek pişirirken bir şeyler atıştırmayın.
-Kalorisi düşük yiyecekler tercih edin.
-Yemeklerden önce meyve ve sebze yiyerek yemekte çok yemeyi önleyin.
-Alkol alımını azaltın. Alkol iştahı arttırır.
-Kendinizi ödüllendirmeyi öğrenin.
zay%C4%B1flama-31.jpg

-Kendinizi diyet yapıyorsunuz diye tüm sevdiğiniz yemeklerden uzak durmak zorundaymışsınız gibi hissetmeyin ve canınız istediğinde az da olsa yiyin.
-Yeme planınızdan vazgeçmeyin. Yememeniz gereken bir şey yediniz diye diyetinizi bırakmayın.
-Dişlerinizi sık sık fırçalayın. Ağzınız temizken belki gereksiz yere yeniden kirletmemek için yemeklerden uzak durursunuz.
-Aşırı kiloluysanız bunun psikolojik sebepleri olabileceğini kabul edin ve doktora gidin.

Kaynak: Zayıflama Koçu
 
Üst