Zayıflama diyet listesi hakkında merak ettiğiniz herşey burada!

M

Misafir

Forum Okuru
Zayıflama diyet listesi hakkında merak ettiğiniz herşey burada!
zayıflama diyet listesi çeşitleri kilo verdiren diyet listeleri faydalı diyetler hakkında bilgiler burada arkadaşlar. Kilosundan memnun olmayan o kadar çok insan var ki yeryüzünde... Kimi kilo vermek için gerekli tüm önerileri araştırır, dener. kimi ise kilo almak için herşeyi dener. Her iki kilo sorununa da bir çok bilgi ve öneri içeren konulara değimdik bu güne dek... Yeni atkins diyeti uygulamasından tutunda, ünlülerin diyet listeleri, sporla zayıflama, zayıflamanın yolları, zayıflama çayları, bitkisel zayıflama önerileri vs vs... Şimdi ise diyet konularımıza bir yenisini daha eklemek istiyor ve zayıflama konusunda aklınıza takılan tüm soru işaretlerine cevap veriyoruz arkadaşlarım. Meleklermekani.com olarak, zayıflama diyet listeleri hakkında merak ettiğiniz tüm bilgileri, bu sayfamızda gün yüzüne çıkartıyoruz!


diyet-2e0.jpg





Diyetisyenler hastalarına çeşitli kontroller yaptıktan sonra, onların vücutlarındaki yağ ve su dengesine yönelik saptamalarda bulunur ve kişiye yönelik özel diyet listesi hazırlarlar. Bundan sonra aşırı kilolu kişinin normal kilosuna dönüş savaşı başlar. Diyetisyenler okudukları üniversite programı sayesinde, kişiye özel diyet programları hazırlayabilen ve bunun yanı sıra zayıflama diyetlerini düzgün ve vücudun alması gereken minumum besin değerlerini içerecek şekilde düzenleyebilecek kişilerdir.

Temellerinde aynı şeyler olmakla beraber diyet listeleri kesinlikle kişiye özel olmalıdır. Çünkü her bireyin kendine özel metabolizma sistemi vardır. Kilo vermek isteyen kişiler genel olarak yemek yemeyerek, bazı öğünleri geçerek ve aç kalarak kilo kaybı yaşamak isterler. Fakat yapılacak bu yanlışlar, vücudu açlıktan ölme durumuna getirir ve beyin otomatik olarak bu durumda metabolizmayı yavaşlatır ve tüketilen yağlı besinlerin, yağ mineralini yakmak yerine vücutta depolamaya başlar. Bunun yanı sıra, öğünleri atlamadan düzenli bir şekilde aşırıya kaçmadan tüketilecek besinler metabolizmaya hız kazandırdığı gibi, yemeklerin yavaş tüketilmesini de sağlar.

Genel olarak öğün atlayan kişiler bir sonraki öğünde çok aç olucaklarından dolayı o öğünü çok hızlı bir şekilde yerler. Bundan dolayı akşamları maksimum sekiz saat uyumalı, kalktıktan sonraki bir saat içerisinde kahvaltı sofrasına oturulmalı, iki üç saatlik aralıklarla öğün atlanmadan düzgün şekilde beslenilmesi gereklidir. Bu önerilerle birlikte kesinlikle düzenli olarak egzersiz yapılmalıdır. Dünya Sağlık Örgütü bu düzenli egzersizlerden en çok yararlısını tempolu yürüme olarak belirlemiştir. Bunun yanında bisiklete binme, aerobik ve jimnastik yapmada kalp ritmini düzenli hala getireceği için önemlidir.
 
Üst