Zevk suyu ve sürtünme ile hamile kalmam mümkün mü hamile kalır mıyım ?

Hulya034

Paylaşımcı Melek
Evet en son temmuzda yaşadım
Ben okb hastasıyım ve düşünmekten kendimi alamıyorum. Son adet tarihim 20 temmuzdu. 29 temmuzda son sürtünmeli ilişkimi yaşadım ve penis başı vajinama değdi lakin boşalma vajinama olmadı. Penis içime girmedi ama ucu vajinama değdi. Zevk suyu geldi mi bilmiyorum ama zevk suyundan hamilelik ihtimli varmış. Gebe kalma ihtimalim yüzde kaç?? Çok korkuyorum. Bu olaydan sonra yani 17 Ağustosta adet oldum. 3-4 gün kadar kan geldi. Yoğundu. Olaydan sonra 3 kere toplamda rengl oldum. 4.adetime 1 hafta kala peçeteye kan geldi sonra kesildi. Bu neden olur? Hala bi risk söz konusu mu @SadmiN @Likapam @LaViNYaM @Mügü
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Selamlar hülya hayatım seni biliyoruz biliyoruz da aynı şeyleri soruyorsun yardımcı oluyoruz gene soruyorsun hep soruyorsun bizi geriyorsun. Cevap vereyim sana yine durmayacaksın ama biliyorum.

PENİS BAŞI VAJİNAMA DEĞİNCE NE OLUR
Penis denen üreme organında, erkekler sertleşmeye girdiklerinde yani penislerini büyüttüklerinde şevke gelirler. Hormonları meninin penisin ucundan rahat kayması için bir sıvı salgılar. Bu salgının içinde yaşayan meni olabilir illa içine girmesine gerek kalmaksızın sürtünme ile vajinana sadece bir tane bile girerse bu spermler seni döller. Tabiki yumurtlama gününde olman lazım. Sana şu yüzde bilemeyiz onu sen bulacaksın. Zevk suyu dediğimiz şey bu. Ha illa yüzde yaz abla ben psikoyum diyor isen yüzde 1 2 dir çok yüksek bir oranda değildir.

3 KERE REGL OLDUM KAFAM GÜZEL HALEN HAMİLEMİYİM DİYE DÜŞÜNMEDEN EDEMİYORUM

Bak hayatım tane tane ve bilale anlatır gibi anlatıyorum. 3 kere regl olmuşsun ve halen hamilemiyim diye korkuyorum diyorsun da, hah işte bu bizim alanımız değil bu durum tamamen psikolojik. Bir kafa doktoruna gitmeni sana tavsiye ediyorum. Böyle hamilelik olmaz yok peçete yok kan yok kesinti yok bilmem ne. NET HAMİLE DEĞİLSİN.

Şimdi lütfen saçma sorularında bizleri daha fazla rahatsız etme.
Sen
Hamile
Değilsin
NOKTA.
 

Likapam

Paylaşımcı Melek
Son adet tarihim 20 temmuzdu. 29 temmuzda son sürtünmeli ilişkimi yaşadım ve penis başı vajinama değdi lakin boşalma vajinama olmadı. Penis içime girmedi ama ucu vajinama değdi. Zevk suyu geldi mi bilmiyorum ama zevk suyundan hamilelik ihtimli varmış. Gebe kalma ihtimalim yüzde kaç?? Çok korkuyorum. Bu olaydan sonra yani 17 Ağustosta adet oldum. 3-4 gün kadar kan geldi. Yoğundu. Olaydan sonraki ikinci adetimi ve üçüncü adetimi de oldum. 4.adetime 1 hafta olmasına rağmen bugün peçeteye biraz kan geldi ve daha sonra durdu. Bu neden olmuştur??? Çok korkuyorum nolur cevap verin @Likapam @Mügü @SadmiN
Hülya hamile olmadığını söylemiştik bu hormonlarla alakalı olabilir ve artık evlen ve bu korkuların bitsin kızım
 
Üst