gebe
  1. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS

    Admin ve modlar icin...

    Konu, 'Karışık İlginç ve Garip Resimler' kısmında CaRiZmA tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    Siparis verelim mi hemen :D

     
  2. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    21.238
    Beğenilen Mesajlar:
    598
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Cevap: Admin ve modlar icin...
    bende istiyorum bundan hemde hemen :D
     
  3. UzakMavi

    UzakMavi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.421
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Admin ve modlar icin...

    çok iymiş yaaaa teknoloji manyak ilerlemiş haa :D çok ii
    tşkler canım paylaşım içn
     
  4. Monera

    Monera Forum Okuru

    Cevap: Admin ve modlar icin...

    mod diilim ama bende istiyorum :seker: :seker: :D:D
     
  5. NuRoVSkİ

    NuRoVSkİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2007
    Mesajlar:
    4.111
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ankaradan bı adet meleğim:)
    Cevap: Admin ve modlar icin...
    valla admınlere yoneltelım bunları..yorum onların

    paylasım için saol:D
     
  6. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Cevap: Admin ve modlar icin...

    paylaşımın için tşkler canım + 100 rep :)
     
  7. CaRiZmA

    CaRiZmA Vip Melek Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.487
    Beğenilen Mesajlar:
    43
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Stuttgart/SIVAS
    Cevap: Admin ve modlar icin...
    Evet kizlar m.c. admine bi soralim siparis versin topluca :D
     
  8. RoCCo

    RoCCo Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    12 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.477
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Cevap: Admin ve modlar icin...

    waaaaw süper be kankaa bnde istiom yafs baksana yatarak ohh:D:D
     
Admin ve modlar icin... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Admin Beni Mod Yap!!!

    Admin Beni Mod Yap!!!

    +admin bey -efendim +beni mod yapın -yaaa...neden +doktorlar bi hastalık buldular bende,tedevisi yokmuş, eğer hemen forumda mod olmazsan öleceksin dediler -yaa öyle mi +evet -sen artık bi modsun +hadi yaa -eveettt (üye banlanır) ______________________________ _________________ -adminn beni mod yap +neden -çünkü ben seçilmiş adamım ______________________________...
  2. admin ve mod lar nasıl kızdırılır :)

    admin ve mod lar nasıl kızdırılır :)

    * Daha önceden açılmış bir konuyu aynen kopyalayıp yeniden açın * Konu ile ilgisi olmayan gereksiz muhabbetlere girin forum üyelerine sataşıp ortamı karıştırın * Sürekli pm atıp hal hatır sorun * Kilitlenmiş bir konunun anahtarını sorun, yoksa çilingir çağıracağım şeklinde tehdit edin * Nickinizi haftada bir değiştirmek isteyin * Arama yapmadan konu açın ve arama yaptığınıza yemin...
  3. Admin ve Mod nasıl delirtilir?? (kesin sonuçludur)

    Admin ve Mod nasıl delirtilir?? (kesin sonuçludur)

    * Daha önceden açılmış bir konuyu aynen kopyalayıp yeniden açın * Konu ile ilgisi olmayan gereksiz muhabbetlere girin forum üyelerine sataşıp ortamı karıştırın * Sürekli pm atıp hal hatır sorun * Kilitlenmiş bir konunun anahtarını sorun, yoksa çilingir çağıracağım şeklinde tehdit edin * Nickinizi haftada bir değiştirmek isteyin * Arama yapmadan konu açın ve arama yaptığınıza yemin...
  4. (: Admin ve Mod. Karikatürleri(:

    (: Admin ve Mod. Karikatürleri(:

    Mod ve adminlerin sitelerdeki durumlarını gösteren komik karikatürler. İşte karşınızda modlar ve adminlerin nasıl güründükleri ve güçlerini gösteren işaretler :) Bu arada bende adminim yerseniz :D:D
  5. Admin ve Modlar Artık Daha Rahat

    Admin ve Modlar Artık Daha Rahat

    Site yöneticilerinin işi gerçekten çok zordur özellikle de adminlerin bütün gün forumun içinde ne olup bitiyor haberdar olmaları gerek tabi pc yüzünden diğer işlerindende geri kalmamaları lazım tabi bunlarda insan değil mi kardeşim onlarda geziyor uyuyor yemek yiyor vs vs:D:D İşte bu yüzden onların bu işlerini kolaylaştırmak adna bir proje :D:D nasıl ama :D:D...

Sayfayı Paylaş