gebe
  1. ezaf-ul ibad

    ezaf-ul ibad Forum Okuru

    Evleneceğim Ne yapacagimi Bilmiyorum :(

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında ezaf-ul ibad tarafından paylaşıldı.

    Merhaba arkdaslar, bu siteye cogu kez girmisligim var ama üye vaya yorum yazmamistim ama suan buna gerek duyuyorum umarim bana yardimci olursunuz :(
    ben 1,5 sene önce nisanlandim hersey cok güzel gidiyordu ailelerde süper anlasiyordu, taki dügün, kina hazirliklari geldi cati...
    ben artik nisanlimi taniyamiyorum cok farkli bir insan oldu :(.. onlar birsey yapinca ayni seyi bizden (kiz tarafindanda bekliyor ) biz aldik sizde almalisiniz gibi seyler...
    biz zaten elimizden geleni ve fazlasini yapmaya calisiyoruz bazi kiz taraflari gibi yok herseyi erkek tarafi yapmasi gerek düsüncesinde degiliz...
    ilk baslarda bana agir konussada okadar üzülmezdim af ederim gerci simdide af ediyorum ama artik bir an tahamülüm kalmiyor... bir an seytaninda etkisiyle ondan ayrilmak istiyorum..
    sevip sevmedigimi bile bilmiyorum artik cok karmasik duygular icerisindeyim..:'(
    cok tartisiyor benimle yok söyle dediniz böyle yaptiniz diye..önceleri hep cevabini veriridim ama artik hic tahamülüm gücüm kuvvetim kalmadi sadece susuyorum... sonra anliyor hatasini ve özür diliyor.. ama bunu hep yapiyor öncee sinirlenip agzina geleni sayiyor sonra her defasinda aci cekip benden özür diliyor...
    Ben böyle birisi ile hayat sürdürebilirmiyim sizce?? bilmiyorum yaaa :'(
    ayirilirsamada ilerde pisman olurmuyum bilmiyorum of ya of bilmiyorum hic birsey bilmiyorum..ne zor birseymis evlenmek yahh :'(...

     
  2. AşkaimtisaL

    AşkaimtisaL Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2011
    Mesajlar:
    127
    Beğenilen Mesajlar:
    29
    Ödül Puanları:
    0
    sanırım siz şuan evlilik arefesi stresi yaşıyorsunuz... ki her nişanlı bu dönemden geçmiştir.. hatasını anlayıp senden özür dilemesi ilişkinizin ileriye gidebileceğini gösteriyor.. evlilik hazırlıklarında maalesef oluyor böyle can acıtıcı tartışmalr, ama evlenince hiç biri kalımıyor merak etme...
     
  3. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.166
    Beğenilen Mesajlar:
    2.216
    Ödül Puanları:
    113
    Bence açık açık konuş ...Evet tamam evlilik hazırlıklarında bu tür sorunlar olur ama incitmeden kırmadan yapılacaklar anlatılmalıdır.Fakat bence bu tür konuşmaları büyükler yapmalıdır.Bekara karı boşamak kolay derler canım biz burdan bırak ayrıl sabırlı ol deriz tabi senin anlatıklarından yola çıkarak..Bence al karşına ve konuşmaya çalış canım kırgınlıklarını dile getir incitmeden..
     
  4. ezaf-ul ibad

    ezaf-ul ibad Forum Okuru

    öncelikle cok tesekkür ederim yorumlariniz icin!

    ya nisanlim aslinda cok ince ve iyi biri ama böyle konularda bi tartisma oldumu kafayi yiyor resmen öfkeyle karsinda benim oldugumu unutum azina geleni sayiyor:'( sonra öfkesi yatisinca pisman olup özür diliyor...
    tamam güzel özür dilemesi birdaha yapmicam diyor..2-3 hafta sonra yine aynisi...ben nasil itibar edeyim yaa:'(
    belkide daha olgunlasmadigi icindir...??!!

    tamam nisanlik sürecinde olur deniliyor bu tür vakalar..ama bende insanim yaa :'( herdefasinda bozuk plak gibi calip calip özürmü dileyek sonra ben yine af edicem yine kircak yine özür af ...kir ...özür ..aff hep böylemi gidecek...evlenince hal olucakmi sanki..:'(

    ben hep aileleri katmamaya calisiyorum gecen hafta bizdelerdi taki meselesi oldu aileler takidan girdi baska yere kadar vardir siz söyle yaptiniz biz böyle söyle möyle offff...ben sustum en sonunda dayanamadim konustum..
    onlari yatistirmaya calistim nisanlim ailesini savunuyor ama ben öyle yapmiyorum hakli kimse onu savunuyorum! daha dogrusu trafsiz olup ortami yumustamaya calisiyorum..
    cok zor ya cok zor ALLAHim herkeze sabir versin..
     
  5. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.184
    Beğenilen Mesajlar:
    120
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    ilk zamanlar böyle stres yasanıyormus evet ama bugün bir hocam konustu eğer nisanlılık sürecinde anlasamadığınız konu olursa acık acık konusun tatlıya bağlanmazsa hemen ayrılın ruh ikiziniz ve sizi her konuda anlayan anlasan biriyle beraber olursanız daha mutlu olursunuz demistii
     
  6. _YakamoZ_

    _YakamoZ_ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    37
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    sakarya
    bencede açık konuş kimseye kendini ezdirme nası başlarsa öle gider hatasını anlamasını sağla ve aynısını ben sana yapsam ne olurdu die de ekle :) Erkekler bizim gördüğümüzü görmüyolar hatta yaptıklarının farkında bile olmuyolar taki sen gösterene kadar yada kendileri aynı şeyi yaşayana kadar. Nişanlılk döneminde aileler de araya girip resmiyete dökülünce olay eskisi gibi olmuyo sabırlı ol sevginden eminsen sevgi bitmez ama kırgnlık olunca insan soğur biraz iyice düşün
     
  7. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.038
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    evlilik hazirliklarinda cogunlukla oluyor böyle seyler moralini bozmamaya calis
     
Evleneceğim Ne yapacagimi Bilmiyorum :( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Ne yediğimizi bilmiyoruz

    Ne yediğimizi bilmiyoruz

    toplantıda konuşan Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği (SETBİR) Başkanı Erdal Bahçıvan, Türkiye’de bir litre sütte 1 milyon bakteri olduğunu söyledi. Bu oran Arjantin’de 20 bin, Polonya’da 180 bin. Avrupa Birliği 1 litre sütte bulunan bakteri miktarının 100 binden az olmasını şart koşuyor. SETBİR’in verilerine göre Türkiye’de et ve süt fiyatları da dünya ülkelerine oranla...
  2. ne yapsam bilmiyorum

    ne yapsam bilmiyorum

    ne yapsam bilmiyorum silahımı kaybettim ne yapsam bilmiyorum evlendim pişmanım merhaaba ben 2 yıllık evliyim eşimle kaçarak evlendim ama çok pişmanım keşke daha iyi yollarla olsaydı mutlu değilim 2 seneden beri ne aileler anlaşabildi ne de biz bu sebepten huzur bulamadık şimdi 7 aylık hamileyim ve eşimle ayrılmaya karar verdik aslında herşey anlattığım gibi değil 2 sene içinde okadar çok şey...
  3. Ne yapcğmı bilmiyorum :(

    Ne yapcğmı bilmiyorum :(

    Uzn süredir bi sevglm var ve bn artık devam etmek istemiyorum .beni soğutacak haraketleri oldu.Ama bunu ona söylediğimde çok kötü şeyler yaptı kendine zarar vererek ona üzülmemi sağladı ..çok ciddi ama bn o kadr değil.her konusu açıldığında bunun beni ikna edip devam ettiriyo .sizce ne yapmalıyım :( ?
  4. Ben ne yapacagim yaaa???

    Ben ne yapacagim yaaa???

    Günaydin Arkadaslar, icim doldu hat da tasiyor desem daha dogru olur size ihtiyacim var su an. Nisan 2010 ben birini tanidim hat da ruh ikizim desem daha dogru olur. Cok iyi anlasiyorduk onunla ikimizde ciddi düsünüyorduk..ikimizde bu yasimiza ayni seyleri yasamiz iki insaniz. Onun yasi 32 benim yasim 30..Ben dedim ona ben cok yalnizim diye aynisini da o da dedi..tamam dedim. Sonra bulusmalar...
  5. Offffff ... Neyi var bilmiyorum..

    Offffff ... Neyi var bilmiyorum..

    Selam kizlar . Esim yeni isine basladi cok sukur ama bu defada hasta oldu . Morelim bozuk . Uc dort gun gitti hasta edi kendini. Uc gun ise sadece bi ceketle gitti geldi eve gdiginde zamgir zangir titriyodu cok usumustu .. Ondan sonra hasta oldu esim gogusnde zaten sorun var soguk aldimi kotu oluyo bu sefer daha kotu geciriyo bronsitmi astimi anlam veremedm . Gripde degil oksuruk, mide...

Sayfayı Paylaş