Google finans sektörü temsilcileri ile buluştu

ARWEN

Yeni Üye
Üye
Google finans sektörü temsilcileri ile buluştu
20070403181306.gif


Google finans sektörü temsilcileri ile buluştu

04.02.2008 Google Ritz Carlton otelde düzenlenen toplantıda Türk finans dünyasının temsilcileri ile bir araya gelerek, online pazarlamanın finans dünyasındaki kullanımı ve Google’ın finansal hizmetler sunan kurumlara özel servisleri ile ilgili bilgilerin paylaştı.
Finans dünyasında online pazarlamanın kullanımının ve Google’ın finans dünyasına sunduğu hizmetlerin konuşulduğu ve açılış konuşmasını Google Türkiye Ülke Müdürü Bülent Hiçsönmez’in yaptığı toplantıda Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Fuat Erbil’de “ finans ve internet “ konulu bir sunum yaptı. TEB Şube Dışı Bankacılık Yöneticisi Deniz Devrim Cengiz Google ile gerçekleştirdikleri projenin detaylarını katılımcılarla paylaştı.
Finans sektörünün ve finansal hizmetlerin son derece gelişmiş olduğu İngiltere’den, Google İngiltere Finans Sektörü Direktörü Thomas Moore’da katılarak, İngiltere ve Avrupa’da finans sektöründe online pazarlamanın kullanımı ile ilgili bilgiler verdi.
20080204165224.jpg

Pazarlamada yeni trendler konulu bir konuşma yapan Google Türkiye Pazarlama Direktörü Mustafa İçil ” Türkiye’de online pazarlama tüm sektörlerde olduğu gibi finans sektöründe de daha aktif olarak kullanılıyor. Google Türkiye olarak tüm sektörleri bilgilendirmek, yeni trendleri paylaşmak ve Türk şirketlerinin online dünyadan daha fazla fayda sağlamaları için sektör temsilcileri ile bir araya gelerek fikir alışverişinde bulunmaya devam edeceğiz “ dedi.
Google Türkiye Finans Sektörü Direktörü, Dilek Sayın Türk finans sektöründe internetin ve online pazarlamanın kullanımı ile ilgili bilgileri katılımcılar ile paylaştı. Sayın’ın verdiği bilgilere göre;
Internet kullanıcılarının %70’i finansla ilgili arama yapıyor. Bu aramalar içerisinde ilk iki sırada banka kredileri ve kredi kartları ile ilgili aramalar yer alıyor. Tüketicilerin %85’i finans ve bankacılık hizmetlerinde interneti kaynak olarak kullanıyorlar. Internetten sonra bilgi kaynağı olarak şubeler (%69) ikinci, çağrı merkezleri (%39) üçüncü sırada yer alıyor.. Kullanıcıların %69’u servisler hakkında bilgilere ilk kez arama motoru yardımı ile ulaşıyor, %38’i daha fazla bilgi edinmek için arama yapıyorlar.
Kullanıcılar satın alma kararını vermeden önce online olarak bilgi alıp, satın almayı şubeden gerçekleştiriyor. Kullanıcıların %25’i online satın alma yapıyor.
 
Geri
Üst