gebe
  1. Lamazi

    Lamazi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    BURSA

    İstek:)

    Konu, 'Öneri-Soru-Sorunlarınız' kısmında Lamazi tarafından paylaşıldı.

    Bende bu forumun bi üyesi olarak bişi rica edicem ilk üye olduğum zamanlarda teşekkür butonu vardı fakat sonra kaldırıldı tekrar koysak teşekkür butonunu konuyu açan üye sürekli birinin yorumundan sonra kendi konusuna dönerek teşekkür etmese ve sürekli kendi konusunu ana sayfada tutmasa diye düşünüyorum bazı üyeler konu açıp birinin yorumundan sonra kendi konusuna yorum yapıyor kısacası konuyu açan üyenin kendi konusundaki yorumları başka üyelerden fazla oluyor yeni açılan konular arka plana atılıyor bende bundan rahatsızlık duyuyorum yani teşekkür butonundan teşekkür edebilse konuyu açan kişi şimdiden teşekkür ederim :D Saygılar:)
     
    Son düzenleme: 27 Nisan 2009
  2. Misafir

    Misafir Forum Okuru

    Cevap: İstek:)
    ayyy bende sana tşk ediyorummmm :D:D

    kesinlikle dikkate alınmıştır ilgili şahıs(M.C) gelsin halledelim:D:D

     
İstek:) konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. istek...

    istek...

    benim istediğim bu sohbet ettiğimiz panelin dahada geliştirilmesi yazdıklarımız çok geç gidiyor daha iyi bi panel olursa sohbet açısındanda iyi olucak benimki sadece bi öneri:)
  2. istek

    istek

    Emlak Bölümünde Arsa,Daire,İş yeri satılık Kiralık ilanları yayınlayabilirmiyiz
  3. Aşırı Yeme İsteği

    Aşırı Yeme İsteği

    aşırı yeme isteği yeme isteği Kısa bir zaman içinde rahatsız olana kadar, aşırı derecede yemek yemek. Tanım Aşırı yeme bozukluğu Bulimiya'ya benzer fakat aşırı yedikten sonra her hangi bir temizleme eylemi (kusma, müshil ilacı, aç kalma gibi) olmaz. Kişiler genelde, aşırı yeme krizleri sırasında kendilerini kontrolden çıkmış hissederler. Sonrasında suçluluk duygusu ve utanç duyguları takip...
  4. Kurdelasını isteğiniz gibi yapın

    Kurdelasını isteğiniz gibi yapın

    Kırmızı saten kurdela oldukça hoş olmuş ve istediğiniz tarz kullanma imkanı sağlıyor.
  5. Askerin İsteği

    Askerin İsteği

    asker, askerlik, gurbet,özlem, vatan aşkı aradığınız herşey burda meleklerim. askerlik anıları bitmez erkeklerin ama bitmiyeceği kadarda var her gün hasretteler ailelerine sevgililerine gurbetlik zor. Çanakkale harbi sırasında saf ve temiz bir asker, emir eri olarak ayrılır komutanı tarafından. Fakat Askerin gönlü emir eri olmaya razı değildir ama askeri kurallara riayet etmek...

Sayfayı Paylaş