gebe
  1. bal_arısı

    bal_arısı Forum Okuru

    Kızlarrrrr lütfen yardımcı olunnnnn .......:(

    Konu, 'Gebelik' kısmında bal_arısı tarafından paylaşıldı.

    MERHABA ARKADAŞLAR HEPİNİZİN ÖNCELİKLE DUALARINIZIN KABUL OLMASINI DİLİYORUM... SİTEYİ UZUN ZAMANDIR TAKİP EDİYORUM.... SİZE SORMAK İSTEDİĞİM ŞU: 7 AYDIR HAMİLELİK PLANLIYORUM... hER AY YAPTIĞIM TESTLER HEP TEK ÇİZGİ ÇIKTI. sONUÇ HÜSRAN TABİİ Kİ. YALNIZ BU AY YAPMIŞ OLDUĞUM TESTTE 2. ÇİZGİ SİLİK ÇIKTI. iNANMADIM Bİ TEST DAHA YAPTIM O DA SİLİK ÇIKTI. ÇOK NET BELLİ OLMASADA BAKINCA BARİZ GÖRÜLECEK DERECEDE Bİ ÇİZGİ OLUŞTU. yALNIZ TEST SONUCUNA 20 DAKİKADAN SONRA BAKILMIYORMUŞ. bEN TESTİ YAPINCA HEMEN ÇIKMADI AMA Bİ KAÇ SAAT SONRA BAKTIM. YANİ NE ZAMAN ÇIKTI BİLMİYORUM. ADETİMDEN 6 GÜN GEÇTİ. NORMALDE ZATEN DÜZENSİZ OLDUĞUM OLUYOR. KAFAM ÇOK KARIŞTI. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
     
    SadmiN bunu beğendi.
  2. miss angel

    miss angel Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.270
    Beğenilen Mesajlar:
    60
    Ödül Puanları:
    0
    canım hemen bi doktora git en doğru sonucu kan testi verecektr:) acele et :)
    hayrlısı olur inş:)
     
  3. DENİZ-MAVİSİ

    DENİZ-MAVİSİ Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2011
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    izmir
    özlemcim kesin hamilesin benim bütün çocuklarımda öyle çıktı hamileliliği çok yeni olanlarda öğle 2ci çizgi silik oluyomuş daha önce araştırmıştım şimdiden hayırlısı olsun canım
     
  4. bal_arısı

    bal_arısı Forum Okuru

    çok teşekkürler valla sevindim şimdi:):):) yanaklarım al al oldu :) ilginiz için teşekkürler.... Yarın kan testi yaptıracağım... Dakikalar bile geçmiyo... Haberlei inşallah yarın veririm... İsteyen herkese rabbim en kısa zamanda nasip etsin...
     
  5. bal_arısı

    bal_arısı Forum Okuru

    yaa sanki regl olacakmışım gibi kasıl ağrısı var ama hafif derecede sayılır.. ara arada sanki böyle bi kasılma mı desem şişkinlik mi desem bişeyler oluyo... Ara sıra da iğne batması,damar atması gibi şeyler... Acaba bütün bunlar psikolojik olabilr mi ???
     
  6. bembeyaz

    bembeyaz Hamiş Melek

    Kayıt:
    13 Ocak 2011
    Mesajlar:
    516
    Beğenilen Mesajlar:
    562
    Ödül Puanları:
    93
    canım bencede hamilesin benim de 1. hamileliğimde çok silik çıkmıştı. hayırlısı olsun ....
     
  7. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.167
    Beğenilen Mesajlar:
    2.216
    Ödül Puanları:
    113
    Şimdiden tebrik ederim canım ilk testlerdeki çizginin silik çıkması gayet normaldir.Bana göre kesin hamilesin Hayırlı uğurlu olsun :)
     
  8. bal_arısı

    bal_arısı Forum Okuru

    çok teşekkür ederim yüreğime su serptiniz zaten bugün kan testi de yaptırdım ama sonuç 15.30 da saatler geçmiyo,, saniyeler bile geçmiyo.... Benim için dua edin nolur....
     
  9. bal_arısı

    bal_arısı Forum Okuru

    sonuç negatif çıktı yine hüsran... :( silik çizgi kurbanı oldum yani... bu çizgiler neydi anlamadım
     
  10. Cennet-ul Meva

    Cennet-ul Meva Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenilen Mesajlar:
    159
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    ❀⊱╮ ѦчЄπ
    :/ Hayirlisi olsun cnm.
     
  11. özlem demet

    özlem demet Forum Okuru

    cnm üzülme inş olur. bende nasıl heyecanla okuyorum aceba sonuç ne diye allah sanada nasip eder inş minicik bir melek
     
  12. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    34.167
    Beğenilen Mesajlar:
    2.216
    Ödül Puanları:
    113
    Canım yaa biraz daha bekle derim ben aynı olay bir başka arkadaşımızda oldu silik çıkmıştı kan testinde negatif çıktı ama daha sonra tekrar test yaptığında hamile olduğunu öğrendi şu an hamiş yani.Seni çok fazla umutlandırmak istemem ama yinede az biraz daha bekleyip tekrar test yap derim ben:)
     
  13. smiley

    smiley Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1.545
    Beğenilen Mesajlar:
    925
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Eskisehir
    bence hamissin sen :D:D
     
Kızlarrrrr lütfen yardımcı olunnnnn .......:( konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. lütfen yardımcı olun bana

    lütfen yardımcı olun bana

    biz benim adetimden 16 gün sonra 4gün boyunca ilişkiye girdik eşimle siz hamile olma şansım varmı varsa ne kadar ne olur yardımcı olun bana ne olur bide adetime 4 gün var:uhu:
  2. lütfen yardımcı olunnnn

    lütfen yardımcı olunnnn

    selam ben doktor önerisiyle serophen kullanıyorum..adetimin 8. ve 15. günleri arassında yine doktorumun önerisiyle ilişkiye girdim...adetimin 17. gününde de yani dün kahverengi lekelenmem oldu..bugunde yine aynısı kahverengi bi leklelenme..yumurtlama kanaması olsa yumurtlama tarihim geçti..böyle durumlar yaşayan arkadaşlar lütfenn bilginiz varsa bi fikir verin...şimdiden teşekkürler...adetime...
  3. kızlarrrrr lütfen yardım............

    kızlarrrrr lütfen yardım............

    :grev:kızlar son iki haftadır başım çok fena dönüyo. özellikle ani hareketlerde. Adet günüm 30 eylül de. Tansiyonum hep 10-6 çıkıyo. sizce bunun hamile olmamla ilgisi varmıdır? yani baş dönmesi bu kadar erken belirti gösterir mi? yada farklı bi durum mu var...
  4. yardımcı olun lütfen...

    yardımcı olun lütfen...

    merhaba herkese. ben yaklasık 1 sene once evlendım. esımle bı fiil süreklı tartısıyoruz. bunun nedenı benım. süreklı olur olmaz bıseye takılıyorum. hıç tatlı dıllı değilim. sürekli ortam arasında laf sokuyorm. elımde değıl ılla bısey bulurum.neden?
  5. Lütfen yardımcı olun.

    Lütfen yardımcı olun.

    Arkadaşlar ya da ablalarım :) Ben 16 yaşındayım ve babamın annemi aldattığını öğrendim ama ne derecede aldattığını bilmiyorum yani sadece mesajlaşıyor da olabilirler. Annem de biliyor ve babamdan boşanmak istiyor, babam da boşanmak istemiyor. Ben de bu duruma çok üzülüyorum, canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Kendimi saldım gitti kaç gündür duş bile almadım, sürekli ağlıyorum, ne yapmalıyım...

Sayfayı Paylaş