gebe
  1. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Lütfen onerılerınızı beklıyorum....

    Konu, 'Dert Köşesi' kısmında jenn tarafından paylaşıldı.

    selam arkadaslar ben melekler mekanına yenı kayıt oldum ve sızınle paylasmak ıstedıgım bısey var ben 25 yasındayım nısanlıyım içimde sessiz bir kısıyım herkesle samımı olamıyorum gecenlere ardasım bana senın bazen suratın asık oluyor ve bunu bazen ınsanlar yanlıs anlayabılır dedı ben uzuldum su aralar zor gunler gecırıyoruz o bıtaraftan ben sessız sakın bı yapıya sahıpım ondanmı anlamadım bu davranısımı degıstırmem ıcın ne yapmalıyım .......:hasta::hasta:
     
  2. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    lutfen ne yapmalıyım.........
     
  3. elvin berfin

    elvin berfin Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    386
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    28
    Şehir:
    almanya
    öncelikle aramiza hosgeldin jenn. bence oldugun gibi ol. bazen herkesle samimi olmakta hata yarata biliyor insanda. arkadasim derken nisanlimmi kastettin yoksa normal bir arkadasinmi.
     
  4. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    normal bı arkadasım
     
  5. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    suratımı bazen asıyormusum bunu degıstırmek ıstıyorum
     
  6. angel_blue

    angel_blue Üye Üye

    Kayıt:
    26 Şubat 2011
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    8
    insanın içi rahat değilse bence içi dışına yansız fakat benım bu dediğim genel bir tabit.Otur bir gün tek başına kendini dinle acaba seni mutsuz eden yolunda gitmeyen bişeylermi var kendi kendine sor.
     
  7. MeLOo

    MeLOo Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2011
    Mesajlar:
    597
    Beğenilen Mesajlar:
    394
    Ödül Puanları:
    63
    bence takılma olabilir. kimisi herşeyi içinde yaşar asla yansıtmaz kiminde de ruh halinin aynası yüzüdür. bende bazen öyle geziyorum canım sıkkın olduğunda yüzüm gülmüyo. napim yani beni bilen bilir herkese de gülcem diye birşey yok :) ben alınan hediyeyi beğenmediğimde bunu belli etmemeyi başaramayanlardanım :D:D yüzüme bak anla napim bizde böyleyiz kasma boşuna bence ;)
     
  8. akcheaven

    akcheaven Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    4
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Benim yaşım seninki kadar büyük değil ama şu kadarını söyleyeyim mimik konusunda bende senin gibi çok problem yaşıyorum. Çoğu zaman mimiklerim ruh halimle ve düşüncelerimle uyumsuz oluyor. mesela çok mutluyum ama öyle bir duruyorum ki insanlar benim canımın sıkkın olduğunu zannediyorlar. yada arkadaşımın anlattığı şeyi dikkatle ve ilgiyle dinliyorum ama onun bana dediğini göre ona aynen sen bir salaksın dermiş gibi bakıyormuşum. bunun nedenini bilmiyorum. ve insanlar beni yanlış anlıyor...
     
    jenn bunu beğendi.
  9. kediliDeli

    kediliDeli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Ocak 2012
    Mesajlar:
    79
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    0
    belki farkında olmadan hep olumsuz düşünüyosundur ve kendi kendini mutsuz ediyosundur bilmeden.. hep olumlu düşünmeye çalış. seni neşelendirecek şarkılar dinle, bardağın dolu kısmına bak, boş kısmına değil :)
     
  10. *AyLinciK

    *AyLinciK Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    13 Ekim 2011
    Mesajlar:
    136
    Beğenilen Mesajlar:
    41
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dünyadaaaa:)
    canımm bnde çook asık suratlı çatık kaşlıyım bilmeden yapıyorum ama insanlar artık alıştılar bana :D:D sana diyecegim tek sey can çıkar huy çıkmaz zamanla seni tanıyan insanlar alışırlar böle bi huyun olduunuda sölersn :D:D
     
    mercimek tanemm bunu beğendi.
  11. mercimek tanemm

    mercimek tanemm Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    15 Ocak 2012
    Mesajlar:
    101
    Beğenilen Mesajlar:
    55
    Ödül Puanları:
    28
    aylin valla aynı benimdee öyle yaa.. surat asmıyorum ama herkes noldu noldu deyip duruyo.. insanın yüz yapısı bu değişmiyo ki hahaha
     
    *AyLinciK bunu beğendi.
  12. LaViNYaM

    LaViNYaM >>>ιкιz αηηєѕι<<< Yetkili Kişi

    Kayıt:
    23 Kasım 2010
    Mesajlar:
    6.143
    Beğenilen Mesajlar:
    697
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Antalya
    bence de olduğun gibi görün canım mevlana ne demiş ya göründüğün gibi ol ya olduğun gibi görün mevlana demişse bi bildiği vardı yanii ama seni tanıyan zaten tanır ve aslında öyle olmadığını bilir tanımayanlarda bi zahmet tanımaya calışsınlar ön yargılı olmak ne kötü bişi yaaa sahte gülümsemeler yapacağına bırak doğal kal ve yüzün asık kalsın kime ne bundan demi
     
  13. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet aynı sekılde sankı ben sureklı mutsuzum gıbı hız bıseyden tat almıyomusum gıbı yansıtıyolar sınır oluyorum sessız olmak cıddı durmak sucmu
     
  14. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nısanlıyım ve bazen kayınvalıdem bunu yalnıs algılıyo memenun olmuyomusum ya ben boyle bırı degılım aslında
     
  15. jenn

    jenn Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ocak 2012
    Mesajlar:
    15
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    su aralar sorunlar var bıraz canım sıkkın
     
Lütfen onerılerınızı beklıyorum.... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. hastanede neler beklıyor sizi

    hastanede neler beklıyor sizi

    Hastaneye geldiğinizde öncelikle hekiminiz tarafından muayene edilmek için doğumhaneye alınacaksınız. Ağrılarınızın sıklığı da bu arad a değerlendirilecektir. "Tuşe" adı verilen bu muayene çok önemlidir: Elle yapılan bu muayenede rahim ağzının ne kadar açıldığı ve kısaldığı, yumuşaklığı, gelen kısmın bebeğin başı mı olduğu ve hangi pozisyonda olduğu, su kesesinin açılıp...
  2. Bakımlı Cılt ıcın 10 Onerı

    Bakımlı Cılt ıcın 10 Onerı

    Cildinizi çevrenin olumsuz etkilerinden, kurumalardan ve dökülmelerden aşağıdaki 10 yöntemle koruyabilirsiniz. 1. Sıcağa karşı daha dayanıklı olun. Yaz havaları vücudun yağ düzenini bozar. Bu sorunu halletmek için az yağlı cilt temizleyicileri, nemlendiricileri ve fondotenleri tercih edin. Cildiniz hala çok yağlıysa, yüzünüzün T bölgesini (alın, burun ve çene) alkolsüz tonikle her sabah...
  3. lütfen....!!!

    lütfen....!!!

    benim neden ismim üye listesine kayıtlııı değiillll..baktıım yokk..yardımcı olabilirmisiniz...
  4. Bakımlı cılt ıcın 10 onerı

    Bakımlı cılt ıcın 10 onerı

    Yaz ayları geçmiş olmasına rağmen cildinizin güzelliğine her zaman önem vermeniz gerekir. Cildinizi çevrenin olumsuz etkilerinden, kurumalardan ve dökülmelerden aşağıdaki 10 yöntemle koruyabilirsiniz.1. Sıcağa karşı daha dayanıklı olun. Yaz havaları vücudun yağ düzenini bozar. Bu sorunu halletmek için az yağlı cilt temizleyicileri, nemlendiricileri ve fondotenleri tercih edin. Cildiniz hala...
  5. Tövbe etmek için neyı beklıyoruz?

    Tövbe etmek için neyı beklıyoruz?

    Hz. Ali radıyallahu anh anlatıyor: "Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm (bir gün): "Ümmetim onbeş şeyi yapmaya başlayınca ona büyük belanın gelmesi vâcip olur!" buyurmuşlardı. (Yanındakiler "Ey Allah'ın Resûlü! Bunlar nelerdir?" diye sordular. Aleyhissalâtu vesselâm saydı: -Ganimet (yani milli servet fakir fukaraya uğramadan sadece zengin ve mevki sahibi kimseler...

Sayfayı Paylaş