Ne bela okusam ne lanet etsem bıktım artık!

Konu, 'Dert Köşesi' kısmında HaYaL tarafından paylaşıldı.

  1. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.389
    Beğenilen Mesajlar:
    230
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    kaynanamdan bıktım babamdan bıktım
    Yaa Allah için ben bu kaynanamdan ve kocasından hatta oğlundan hatta şöyle söylüyüm eşimin bütün ailesinden bıktım, sıkıldım, usandım artık yaa. Nefretim nefreti de aştı artık anlatamayacağım bir hisse dönüştü. Kaynana deyip saygısızlık etmedim bana el kızından beter davrandı, tek kuruş paralarını istemedim bi de üstüne bizi borçlu çıkardı, kendi evimizde kiracı olarak oturalım dedim verdiğimiz para yetmedi başka kiracı aldı. Ben el evlerinde kiracı kaldım.

    Bütün bunlar yetmedi gibi bi de lanet olası borçlarını bize ödetmeye çalışıyolar. Eşim zamanında bi halt etmiş biz evlenmeden onlar istedi diye Digiturk almış. Benim haberim bile yoktu tabi biz kullanmadık, eşim de kullanmadı, onlar kullandı ama ben avukatlar beni arayınca farkına vardım.

    Senelerce taksitleri ödememişler kendi kullandıkları malın parasını eşime yıkıacaklar akılları sıra. Allah'ım bu nasıl bir anne baba yaa. Nasıl bir aile bu anlamıyorum yaa. Defalarca avukat beni aradı, eşim defalarca gidip söyledi ama hala ödememişler.

    Az önce de avukat aradı 2-3 gün içinde ödenmezse evinize hacze geleceğiz diyorlar. Ben napsam şimdi az yaa yeminle az. Lanet olsun para olsa zaten ödeyecek kurtulacam ama o da yok. Az uz bi para da değil. Napıyım ben yaa gidip evlerini başlarına yıksam şimdi haklı mıyım haksız mıyım.
    O kadar sinirliyim ki şu an ağlıyorum sinirimden. Eşimi çok sevmesem bunlara bir dakika bile katlanmazdım ama ahh ahh...
     
  2. juju

    juju Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    30 Nisan 2009
    Mesajlar:
    4.794
    Beğenilen Mesajlar:
    225
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul
    canım sinirlenmekte haklısın ama eşini madem seviyosun boşver evlerini başına yıkıyım derken senin eşinle aran açılmasın allahım büyüktür sen sabır et gidipte kötü olma onlarla herşeyin bir çaresi vardır dert veren allahım dermanınıda verir
    bu arada eşin ne diyo bu olanlara oda önemli sen üzme canını
     
  3. megara

    megara Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2010
    Mesajlar:
    223
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istabullll
    canım juju haklı sen suan sinirlisin dogal olarak bunda da sonuna kadar haklısın fakat kendi yuvanı düşün sevdiğin adam var ortada.ama y,nede birşeyler yapılmalı ya bi çıkar yolu olmalı yani. gidip konuşsan sen anlamazlarmı? nasıl anne baba anlayamadım valla
     
  4. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.296
    Beğenilen Mesajlar:
    581
    Ödül Puanları:
    0
    Bu erkek anne babası olanlar hep böyle galiba sanki ömür billah erkek evlat onlara bakmak zorunda.Çok kötü bi durum ya Allah yardımcın olsun ne diyim ama tepkini göster bence bu zamana kadar susmuşsun ama yeter bence sen çekiyosun ceremesini kendini üzüp yıpratmaya değmez koy tavrını ortaya inş. herşey düzelir canım Allah yardımcın olsun..
     
  5. aysegül87

    aysegül87 Hamiş Melek

    Kayıt:
    14 Ekim 2010
    Mesajlar:
    1.039
    Beğenilen Mesajlar:
    64
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya-Köln
    bizim millet bunu kafasina yerlestirmis oglun varsa herseyi yaoucak canim moralini bozma aynisini bende yasiyorum...
     
  6. sudembeyaz

    sudembeyaz Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.598
    Beğenilen Mesajlar:
    117
    Ödül Puanları:
    63
    canımm hayalimmm ya çook haklısın ama yndede sakin ol canımm bunlar nasıl anne baba bende anlayamadım sen el kızısın peki oğulları :S zaten kendi evladını düşünmeyen seni hiç düşünmez canım hiç canını sıkma Allah büyüktür ne diim ....
     
  7. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.389
    Beğenilen Mesajlar:
    230
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Kızlar sağolun canlarım benim şimdilik susuyorum ama eve haciz gelirse bu sefer gerçekten kıyameti koparacağım. Onlar cadı halimi hiç görmediler bi tanışsınlar bakalım.
     
  8. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.489
    Beğenilen Mesajlar:
    2.194
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    canımmmmm toprağımmm okuyunca çok üzüldümm.allah yardımcın olsun canım. ama öfkeyle kalkan zararla oturur. yaptıkları çok büyük yanlış sen doğrusunu yapmışsın ama böle insanlar ne laftan anlar ne sözden. onların içine biraz merhamet versin rabbim. merhametli olan insan onların yaptığını yapmazdı. gerektiği yerde dişini gösterme zamanın gelmişş canımm hakkını aramalısın ama beddua ile kötü söz ile değil. bol bol dua et.kötünün şerrinden allaha sığın. rabbim saana edalar ihsan eylesin. yar ve yardımcınnn canımm üzülme ve karşılarında dimdik dur. :kiss:
     
  9. HaYaL

    HaYaL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2009
    Mesajlar:
    11.389
    Beğenilen Mesajlar:
    230
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Şehr-i HaYaL
    Saol toprağım öyle yapıyorum ama nsan bazen sinirleniyor işte. Kayınvalidem de 5 vakit namaz kılar ama bu yaptıklarıyla o namazlar kabul oluyor mu çok merak ediyorum.
     
  10. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.974
    Beğenilen Mesajlar:
    1.316
    Ödül Puanları:
    113
    zaten iyilerin şansı olmazmış be canım el üstünde tutsanda bu böyle allah sabır versin valla ne diyim.
    ama bu dünyanın öte tarafıda var sen saygısızlık etme bir kulağından girsin ötekinden çıksın..
     
  11. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.489
    Beğenilen Mesajlar:
    2.194
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    canımmm benimm allah bilir tabikii.ama istediği kadar namaz kılsın. sen sakin ol iyi düşünn. rabbimm senin yardımcın olsun. allahım sevdiğinden ayırmasınn seni. dualarım seninle canım inşallah biran önce feraha erersinn sakın üzülme emii er yada geç eden bulurrrr :kiss:
     
  12. RefRa

    RefRa Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    27 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.475
    Beğenilen Mesajlar:
    378
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Bilinmezler Diyarı
    Ablam üzme sen kendini herşeyin vardır bi caresi dert veren Allah dermanını da verir... Çok üzüldüm okuyunca ama sabretmekten başka çaremiz yok sen sakın üzme tatlı canını ablacım...
     
  13. tatlı cadım

    tatlı cadım Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2009
    Mesajlar:
    3.998
    Beğenilen Mesajlar:
    70
    Ödül Puanları:
    0
    allah yardımcın olsun hayalcım,ama sınırlenme kendı saglıgını düşün...haklısın kım olsa bu durumdan nefret ederdı.....allah bıldıgı gıbı yapsın onları nasıl ınsanlar.....ınsan düşüncesız olmaya gorsun....
     
  14. ilkimsu

    ilkimsu Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    26 Ekim 2009
    Mesajlar:
    5.186
    Beğenilen Mesajlar:
    119
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    San Juan
    Allah'a havale et tüm aile içinde olan sorunlardan birtanesi de bu iştee :S
     
  15. 19bjk03

    19bjk03 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2010
    Mesajlar:
    474
    Beğenilen Mesajlar:
    100
    Ödül Puanları:
    0
    Hayal okuma bela , Allah havvale et ve sürekli la havle vela kuvvete illa billahi aliyyil azim diye dua et biz de senin için dua ederiz ,Allah yardim eder açar size güzel kapi ins. her derdin bir çaresi var ...geldigi gibi de gider :ar4fd:


     
Ne bela okusam ne lanet etsem bıktım artık! konusuna benzer içeriklerimiz
  1. ne et ne etme!!!

    İyiliğe niyet et! Kurallara riâyet et! Büyüğe hürmet et! Sıkıntıya sabret! Aza kanaat et! Sözünde sebat et! Bildiğinle amel et! Hatanı kabul et! Âmirine itaat et! Dâima ibâdet et! Yaramazsa defet! Varken tasarruf et! İlk önce iman et! Zararı tazmin et! Alimlerle sohbet et! Akrabanı ziyaret et! Nîmete şükret! Her an tevbe et! Nefsine inat et! Sofrana dâvet et!
  2. Ne güneşler batıyor.... [Pkk'Ya Lanet']

    pkk nickleri pkk lanet nickleri lanet mesajları ya ile ilgili nickler Vurulup tertemiz alnından, uzanmış yatıyor, Bir Hilal uğruna Ya Rabb, ne güneşler batıyor.... Bu akşam yıldızlar saramış gibi Tepeler titreşir hava kış gibi Bir dağın sırtında dağ varmış gibi Omuzlamış bir Mehmed'i Mehmedim Can askerim Uyurken seyrettiğim, o yatak boş şimdi... Uzaklardan kokun gelmez oldu, asker...
  3. bıktım artık

    kocamdan biktim kocamdan bıktım giyim mazamız var haliyle çogunluk bayan müsterler geliyor ve kocama sulanmalarından bıktım adamın saçlarını boyadım bıyıgını kestirdim çirkinleştirdim iyice ama yinede kadınların ilgi odagı olmayı başarıyor ne yapacagımı şaşırdım :ang: dzaneden çıkarmıyorum gelip soruyorlar sıkıldım iyice ne yapayım yardım edin akıl verin kafam durdu
  4. Bıktım artık :(

    18 yaşındayım, liseyi bitirdim ve bu sene tercih yapmadım. Üniversiteye gitmek istemedim. Çünkü kendimden nefret ediyorum :( 1.61 boyundayım, 61 kiloyum :( Dışarı bile çıkmak istemiyorum, okul bittiğinden beri doğru düzgün dışarı çıkmadım, soba borusu gibi bacaklarımdan dolayı pantolon giyesim gelmiyor, göbeğimden dolayı sürekli uzun şeyler giyiyorum. Gerçekten artık çıldırmaya başladım bu...
  5. arda kural neden intahar etti ?

    Kızlar haberlerde okudum da Arda Kural intahar etti diyorlar arda kural öldü mü bu birinci sorum ikinci sorum ise acaba arda kural neden intarhar etmiş bilgisi olan benimle paylaşabilir mi ?

Sayfayı Paylaş