öğretmenin öğrenciye aşkı:) | Melekler Mekanı FORUM - 30 Ağustos 2016

öğretmenin öğrenciye aşkı:)

Konu, 'Eski Okul Anılarınız' kısmında imran tarafından paylaşıldı.

  1. imran

    imran Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNbuL
    öğrencisine aşık olan öğretmen öğretmen öğrenci aşkı öğrenci aşkı öğretmene aşk Lisedeyken hem sınıf hem ingilizce öğretmenimiz olan hocamız çok iyi bir insandı.Benimle anormal bir şekilde ilgileniyordu.Fakat ben bunu derslerdeki başarımdan v.s dolayı sanardım.Arkadaşlar sürekli hocanın benden hoşlandığını ondan bu denli ilgi gösterdiğini söyleyip dururlardı.Hoca bana sürekli"İmran cım saçlarını şöyle değilde böyle yap öyle daha çok yakışıyor" v.s tarzında şeyler söylemeye başlayınca bende yavaş yavaş onlara hak vermeye başladım.En sonunda evli ve 1 çocuklu olan(!) bu hoca bana sene sonunda sınıfın ortasında ilan-ı aşk etti.Şok oldum hayret ettim ağzımı açıp tek kelime söyleyemedim.Sınıftakiler ooooo wayyyy tarzında aşina olduğumuz şeyler söylerken ben o anda bacaklarım titreyerek sınıfı terkettim:))sonra da o hocayla hiç muhatap olmadım.Okul yılları ile ilgili unutamadığım en ilginç olay bu oldu.İlginiz için teşekkürler arkadaşlar;))

     
  2. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    6.280
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
    Cok Ters bur durum Bence :S :11:

    sinifinda o sekil tepki vermesi ( ooooooo, waaaay gibi ) ögretmenin dengesizliginden dahada densiz birsey yani...

    :11:

    Muatap olmadim dediniz, ama bunu bildirebilirdiniz en azindan...
    Bu sekil insanlarin ruh sagligi yerinde olduguna pek inanmiyorum.

    Neyse umarim, ilk VE son kez yasamistir oda bu gibi olayi...

    AMA YINEDE ISTEN UZAKLASTIRILMASI ////BENCE//// EN IYISI OLURDU!!!


    TSkler paylasiminiz icin...

     
    yakışıklım bunu beğendi.
  3. Pasaklı Tanrıça

    Pasaklı Tanrıça Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    14 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    833
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Ama yinede insanın hoşuna gitmiştir ben gülerdim hocayı orada rezil ederim :) ama hoşumada giderdi ben hocadan kaçacağıma, o beni her gördüğünde utansın diye düşünürdüm dimi :) kaçmakla yanlış yapmışsın :puf: Şimdiki durum ne peki =) hala o hocayı görüyormusun :ehi::hıms::ang::Laie_15::d040::boink::boink:
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  4. PeLiNiM

    PeLiNiM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.445
    Beğenilen Mesajlar:
    56
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ANTALYA
    Keşke şikayet etseydiniz...Affedilir tarafı yok...Halen eğitimciyse kendine yeni öğrenci sevgili bulmuştur...:sin:
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  5. imran

    imran Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNbuL
    Belki son senem olmasaydı şikayette bulunurdum ama meşgul olmak istemedim açıkçası.
     
  6. imran

    imran Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNbuL
    Yok canım okul bittiğinden beri hiç görmedim:)
    işin şaşırtıcı bir yanı daha var.Abimde öğretmen aynı okulda değil ama ilerde öğrendimki abimle o hoca tanışıyorlarmış Ama abime olayı anlattıgımda artık goruşmuyorlardı:)
     
  7. 01merve

    01merve Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    17 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    7
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    bayağı uzaklardan !!!
    böyle hocalar warmı ya ben öğrencinin aşık olduğunu duydum ama bunu ilk kez duyuyorum:sin: ne insanlar war ya bide bunu sınıfın ortasında söylüyo
     
    Son düzenleme: 22 Ağustos 2009
    yakışıklım bunu beğendi.
  8. BİTTERİM

    BİTTERİM Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.169
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ErZuRuM
    gıcık adam bence senden önce başkalarınada yapmıştır senden sonrada yapmıştır kesin çünkü öyle insanlar uslanmaz :sin:ben olsaydım kafasını gözünü patlatırdım:help: oh ohhhhh:hula:
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  9. AuSSie-AnGeL

    AuSSie-AnGeL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.969
    Beğenilen Mesajlar:
    780
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    aNKaRa
    Peki iyi hoşda merak ettiğim bu olay nasıl okulda batlama yaratmadı sonuç ta sınıftaki herkesin içinde yaptıysa diğer ogrencilerde duymus olmalı torba değilki büzülsün.. Müdürün felan kulagına gitmedimi ?? bence hiçteee küçümsencek br sey değil...
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  10. orkide

    orkide Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    1.672
    Beğenilen Mesajlar:
    10
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    bende anlayamadım neresi
    bence en doğrusunu yapmışsın canım eğer şikayetb etseydin hocayı suçlamazlardı inan bana sana sınıfta oooo wayyyy deyen o arkadaşlarının h,iç biri şahit olmazdı en doğrusunun yapmışsın boşuna başın ağrıcaktı
     
  11. imran

    imran Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNbuL
    ............. "Ne mutlu kalbine SEN düşene
    Ve ne mutlu SEN in kalbine düşene".....................
     
    Son düzenleme: 26 Ağustos 2009
  12. imran

    imran Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    11
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNbuL
    walla kesin tüm okul duymuştur ama ne oldu ne bitti bilmiyorum okulum bitmişken bunlarla uğraşmak sadece zamanımı alırdı:)yorumlarınız için teşekkürler kızlar..
     
  13. qontes_18

    qontes_18 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    samsun
    :sinir:ben o hocayı ne yapardım bılıyon muuuuu ne kadarda dusuncesız bırıymıs attırırdım okuldan aldırırdım acıga terbıyesız hocaa:sinir:
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  14. ..αѕi_мєℓєk..

    ..αѕi_мєℓєk.. Banned

    Kayıt:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    343
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    meleklerin yanından..(=
    sınıfın ortasında söylıycek cesareti kendınde nasıl buldu anlamıyorum yanı :S

    cok aptalca birsey bu ya nasıl bır egıtımcı o :S

    son senen ama arkadan gelenler için keske sikayet etseymişin :S
     
    yakışıklım bunu beğendi.
  15. toto

    toto Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    47
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    :) ilginç bi anı olarak kalacaktır hatıraların arasında..tabi o dönem için pek de hoş bi durum olmasa gerek
     
öğretmenin öğrenciye aşkı:) konusuna benzer içeriklerimiz
  1. öğretmen ve öğrencisine beslediği aşkı

    öğretmen öğrencisine aşık olabilir mi bir öğretmen öğrencisine aşık olabilir mi 27 yaşında bir kadın öğretmenim. Uzun bir süre önce bir öğrencimin bana karşı bir şeyler hissettiğini fark ettim. Yada kendi kafamdan böyle bir senaryo yarattım. Ben bazen yaparım bunu ... çünkü aşka aşığım... Ben de ona karşı bir şeyler hissetmeye başladım. Bu duygu büyüdü büyüdü, sonuçta ben de bunalımlar,...
  2. öğrenci öğretmen diyalogları

    öğrenci öğretmen diyalogları hocam hani bi daha konusursak atacaktiniz? +bak bi kelime daha edersen atarim. -tamam ben de tam onu diyodum iste, e hadi. +cik disari. -peki hocam. oh be. +otur yerine. vazgectim. itoglit. ne yapsak olmuyo buna. ne pis bi herifmis be. evladım, o dudağının altındaki şey nedir öyle? - sakaaal..* - berbere gidiyosun. - hocam zengin ettiniz elin adamını. - kaçtı...
  3. Öğrencilere Göre “İyi Öğretmen”

    Bir öğretmenin sınıfı tarafından beğenilmesini sağlayan kişilik çizgilerini belirlemek üzere yapılan araştırmaya göre, öğrencilerce en çok vurgulanan nitelik şöyledir: 1-İşbirliğine dayanan demokratik tavır. 2-Her çocuk için sevecen ve saygılı olma. 3-Sabır 4-Geniş bilgi. 5-Hareket ve görünüşün boşa gitmesi. 6-Doğruluk ve taraf tutmamak. 7-Esprili olmak. 8-Tam itidal ve metanet...
  4. Öğrenci Gözüyle Öğretmen - Öğretmenim

    öğrenci gözüyle öğretmen öğrenci gözüyle öğretmen kompozisyon çocuk gözünde öğretmenime kompozisyon ÖĞRETMENİM "Öğrenci gözüyle öğretmen" adlı yarışmada birincilik ödülü alan yazı. Ben bir öğretmen çocuğuyum. İlk öğretmenim de annemdir. Öbür çocuklar gibi okula başlarken yabancılık çektiğimi söyleyemem. Yaşamım okulda başlamıştı. Ancak okula başlamamla yeni bir sorun önüme...
  5. Rehberlik öğretmeni ve öğrenciler

    Bu diyaloglar bana okul yıllaırmı ve özellikle rehberlik öğretmenimizi ahtırlattı.Ufak tefek bir bayan hocaydı kadın bıkmıştı artık bizden 26 yaşındaydı ama bize''sizin bu saçma sapan durumuzlarınız üyzünden kendimi 56 yaşında gibi hissediyorum''diyordu yazık yaaa:D:D:Dbizde abartıyorduk ama yaa:D İşte sizlere rehberlik öğretmeni ve öğrecilerinin arasında geçen komedi diyalogları sunuyorum:D...

Sayfayı Paylaş