Uzman SühaN
Administrator
Gebelik testi demeniz yeterli.Markaya gerek yok.
Merhaba arkadaşlar bi sorum olacaktı. Ben bi hafta önce sağ tarfımda adet sancısı gibi bi ağrıyla uyandım daha sonra geçti sonra dünden bu sabaha lekenmelerim oldu adetimede daha 3 gün vardı ardından o lekenlenmeler normal adete kanmasına döndü normalde hiç böyle olmazdı bende adetten önce leke falan şaşırdım yardımcı olur musunuz lütfen?