Merhabalar iciniz rahat olsun hanfendi doktorlar bakip nasil hastaliginizi söylüyor eger gebe olsaydiniz da bunu muhakak söylerdiMerhaba 3 ay önce bir saldırıya uğradım 3 ay boyunca düzenli regl oldum ancak bu ay 15 gün gecikti. doktora gittiğimde ultrasonda baktı ve kist yok diyip adet söktürücü verdi. eğer hamile olsaydım ultrasondan anlar miydi yoksa bekarım diye düşünmemiş olabilir mi ultrasonumda sanki bebek var gibi çıkmış çünkü ve korkuyorum bu yüzden şimdiden teşekkürler
Merhaba, daha önce düzenli olarak 3 defa döneminiz gerçekleşmiş, 4. kez adet olmuşsunuz bu durumda gebelik söz konusu değildir. Bizim size test önermemizin sebebi kuşkunuzu kafanızdan atmanız için ister testi yapın isterseniz yapmayın .merhaba ben yine regl oldum bugün artık test yapmama gerek yok değil mi bu 4. reglim mümkün değildir dimi