Ay pineeeee ne güzel hazırlamışsın kızının herseyini maşallah sanaaaa 🙂
kız cocukları gununu beklıyor genelde 39 hafta yada 40 haftayı buluyor erkek cocukları bıraz erken gelıyor nasıp pıne saglıkla olsun yakındır bebısını elıne alman🙂
pineee bu ne maşallah maşallah allah nazardan saklasın
sağlıklı günlerde giysin durucuk ayakkabılarını yerim ben
🙂 bende iyiki dolap yaptırıyorum yoksa az buz değiş yani o eşyalar nere sığcak
minik kuş
- - - Updated - - -
pine bende biberon felan bakım şeylerini almak istiyorum ama araştırmadım ne marka iyi sebamed felan gördüm ama biberonlar eczaneden mi oluyor
kelebekcim eşinin doğum günü pastasınımı eşine aldırdılar 😕
e maşallah bişey demiyom yani

kelebekciğimm teşekkür ederiz teyzesi örgüleriizin bazıları başka yerde sığmadı o dolaba çok yaptı teyzeleri anneannesi annesi hepiiz ördük valla 🙂 kayınvalidenide salla ben öyle yapıyorum az ve öz görüşüyorum oluyor bitiyor hiç takma arkadaşım kafana
kelebek pastanın yarısın pakert yapıp koyaydın evlerinde yerlerdi ben olsam yapardım hahaahh
ay bir o kadar örgüde annem örmüş ya valla hepsini giydircem anneşim el meeği yapmış ablamda
tes bebek ters duruyor şuan için dönmesini bekliyoruz teyzesi 2 hafta var işte ama bugünde olabilir yarında en geç 10 şubat