inş vakti zamanı gelmiştir🙂slm kızlarrr biz tüp bebek yaptırdıkk ve bugün transferimin 2. günüüüüü çok heyecanlıyımmm bana bol bol dua edinn olurmuuu öptümm hepiniziiiiiiiiiiiiiiiiiii siteye pek giremiyorumm buarada hepinizi çooook özledimmm![]()
canım napim işte bir hafta rapor aldım evdeyim bol bol istirahat ediyorum heyecanlı bekleyişler içerisindeyim 🙂 sen nasılsınn çocukların falan iyidir inşallah kendine çok iyi Allaha emanet ol 🙂İyi valla semüj ne yapalım, sen nasılsın![]()
İnşallah mavicim inşallahh 🙂ay inşallah çifter çifter doğurursun![]()
esoşum sen naptınn yakında doğum yaklaşıyo heraldee senin kide tüp bebek ti dimii kib. öptümmmcanım benim Allahım inşallah yüzünü güldürür rahat ol canım Allahın izniyle inşallah bebişin tutunur sana