A
Anason
Forum Okuru
Slm kızlar nabersiniz ? Benmdeolsun inşallah olur allah kimsenin kucağını birakmaz hepimiz inş bu ay güzel haber vericez. Berlin berlin nerelerdesin yazmiyosun
Insaallah hayirlisiyla hamile olursun canimS.a arkadaşlar ben 4yıllık evliyim ve bu ikinci aşılamamız ilki tutmadı çünkü polip olduğunu söylediler ameliyat oldum haziran ayında ve inşallah bu aşılamadan çok ümitliyiz sabır ile bekliyoruz ne olur dua edin...Dualarım sizinle🙂
Insaallah insaallahMerhaba arkadaşlar şükür 10.gunde bitti 🙂)Düşünmemek elde değil geçmekte bilmiyor günler 🙁(
Eyüp Sultan a gittim bugün hepimiz için Dua ettim Rabbim kabul eder inşallah...
Merhaba bu ay aşılaması olan yok mu?
12.günüm ve çok sitresliyim, kan testi yapsam olumlu Bi sonuç alabilir miyim? yoksa biraz daha sabır mı?
Canim asilamanin kacinci gunundesin ? Benim asilamanin 12.ci günü Dedigin gibi leke gelmeye basladi ve 14.cu günü normal adet oldum. Umarim hamile sindir hayirlisiyla insaallah tutmustur. Ama olmazsa üzülme canim hayirlisi olsun insaallah.Bugün kahverengi Bi leke geldi ama neyin belirtisi bilemiyorum 🙁
hafif ağrılarım da var inşallah tutmuştur inşallah son 2 gün....