Uzman SühaN
Administrator
Ara kanama gerçekleşmiş.Her kanamayı gebeliğe yormayın hekime görünüp muayene olun.Rahim kaynaklı bir sorun olabilir.
Merhaba. Düzenli adet gören biriyim adetimden bir kaç gün önce erkek arkadaşımla bir şeyler yaşadık ilişkiye girmedik ama boşalırken biraz göbeğime geldi benim üzerimde iç çamaşırı vardı hemen sildim. Ve yine adet gördüm. Spermin vajinama doğru akma ve hamile kalma ihtimalim var mı.? Bu durumu yaşayalı 10 gün oldu adetim bitti şu an karın bölgemde şişlik hissediyorum acaba bu durum psikolojik mi? Şimdiden teşekkürler.
Merhaba bende 2 yıldır çocuk istiyorum hiç korunmadim iki kere kimyasal gebelik geçirdim olmayınca olmuyo eşim dede bendede hiç sorun yok ama bu ay bi farklı hissediyorum sanki hamileyim adetime iki gün var hamilelik belirtileride yok aslında sadece kabizim ve şık tuvalete çıkıyorum e bide yorgunluk sizce hamile miyim nolur dua edin bende hamile kalayim Rabbim isteyen herkeze nasip etsin banada inş