1. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0

    9,90 bune kardeşim

    Konu, 'İtirazım Var Asabiyim Ben' kısmında Young bride tarafından paylaşıldı.

    Meleklerim benim acayip itarazım var.Bune kardeşim 9,90 10,90 20,99 lar bizde kanıyoruz ama .Sanki düz 10 olsa daha pahalı öle görünce 9,90 10,90 ları almayasım geliyo.Burdan yetkililere sesleniyorum itarazım war asabiyim ben yapmayı böle kandırmacalar..
     
  2. sudembeyaz

    sudembeyaz Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    3.543
    Beğenilen Mesajlar:
    122
    Ödül Puanları:
    63
    çook haklısın cenımm ya geçenlerde bi hırka aldım 59,90 çizme aldım 149,90 sanki çook fark varda bu yıl tüm reyonlar öyle :deli:
     
  3. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
    Ay ne ucuz :ehi: 60 olsaydı almayalım 150 olsa almazdın demi çizmeyi :DŞaşıp kalıyorum
     
  4. ßeLeN

    ßeLeN Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2009
    Mesajlar:
    5.866
    Beğenilen Mesajlar:
    1.304
    Ödül Puanları:
    113
    Vallahi ya çok haklısın ben hep bu yüzden çok para harcıyorum aaaaaaaaaa baksana 9 tl diye düşünüyoruz hemen atlıyorum :S birinin dur demesi lazım artık bu küsüratlara ..

    Ayrıca hayatım rep inde hazır hakketin bence konunla..
     
  5. Young bride

    Young bride Banned

    Kayıt:
    30 Kasım 2010
    Mesajlar:
    2.218
    Beğenilen Mesajlar:
    573
    Ödül Puanları:
    0
    Teşekürler hayatım.Bencede alışverişlere fren yapın bu yüzden çok büyük kandırılıyoruz.
     
  6. hüzün meleği 26

    hüzün meleği 26 Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    11 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.157
    Beğenilen Mesajlar:
    76
    Ödül Puanları:
    48
    9,90 yapıyolar çünkü 10 olsa alamayacağımızdan korkuyolar
     
9,90 bune kardeşim konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. yaw bune simdi adını biz koyalım

    yaw bune simdi adını biz koyalım

    ben daha bunun adına bişey uyduramadım yorumu size bırakıyorum conversetolon olabilir mi ay çok mu sacma oldu:hhh:
  2. Küçük Kadınlar 90. Bölüm Özeti

    Küçük Kadınlar 90. Bölüm Özeti

    YELİZ VE CEYHUN ALEVLER ARASINDA! ARMİ'NİN HAYATI DEĞİŞİYOR! Hulki'nin komplosu Ceyhun ve Yeliz'i ölüm ile burun buruna bırakır. Alevleri gören Utku son anda yardıma yetişir. Ali ve Eylül kıskançlık yüzünden ilk kavgalarını ederler. Bade, herkesten gizlice ekstra işe giderken, Cansu'da dilencilik yapmaya gider. Ailesine yardım etmek için dilencilik yaparak para kazanan Cansu, bir çeteye...
  3. Dolmuşmuş bune kardeşim

    Dolmuşmuş bune kardeşim

    Bugün şöyle bi dışarı çıkıp bişeyler alayım dedim.Dolmuşa bindim aman Allahım buda ne dolmuş ya adı üstünde hemde ne dolmuş inene kadar çıldırdım.İtiraz ediyorum şu dolmuşlar dolmasın artık !!!Bune ya küçücük arabaya 50 kişi belki.Yada dolmuşa bincek vatandaşlar önce bi güzel duş alsın o üstündeki ter kokusunu atsın öyle binsin.Aman Allahım ne koku ne koku ya kardeşim insan için çıkıyosun...
  4. 90 Hangi Ülkenin Kodu

    90 Hangi Ülkenin Kodu

    90 Hangi Ülkenin Kodu biliyorsanız kodun hangi ülkeye ait olduğunu lütfen banada yazın.

Sayfayı Paylaş