AAAAA tam benlik konu🙂 21 Martta adet oldum. o günden beri korunmuyoruz. Henüz adetime 1 hafta var.Şimdiye kadar 6 tane idrar bir kere de kan testi yaptırdım🙂 henüz erken olduğunu bile bile duramıyorum.
bende 10 gun oncesınde yaptım ama ikinci cızgı sılık cıktı 🙂evet ben 10 gün öncesin den baslamıştım bu ay sanki içime doğmuş gibi....🙂
insallah hamişşindir canım kan testi yaptır ok yalnız adeti 3 gün geçsin 🙂kızlar kımse yok mu 🙁 ben 19 martta adet gördum.5 nısanda mıgde bulantısı yasadım. 3 gun surdu.ates basmaları sonra usume oldu.9 nısan da test yaptım.ılk once tek cızgı cıktı. ıkıncı cızgı de 2 dakıka ıcınde geldı tam testı atacakken.ama sılıktı. 15 dk.sonra kayboldu.cok dıkkatlı bakınca bellı oluyodu zaten.4 gundur de bel ve kasık agrısı var. Testı yapalı da 4 gun gectı.adetıme daha 7 gun var. Mıgde bulantılarım ates basmalarım devam edıyo.ates cok basıyo.esım usurken benı sıcak basıyı ustumden atıyorum yorganı.sankı bogulacak gıbı oluyorum.yorgunluk ve uyku hıssı var.sabahları kalkasım gelmıyo uykudan. Sabah mıgde bulantısı var hafıf bas dönmelerı oluyo.ates basmaları ve mıgde bulantısı uykudan uyandırıyo.gecelerı uykum yok. Acaba ben hamıle mıyım ya. Ne olur bana yardım edın. Gunumden once de gıdıp kan testı yapmaya korkuyorum cıkmaz dıye 🙁
kızlar ben en son martın 15 inde adet oldum nisanın 24 ünde beta hcg kan testi yaptırdım 1,47 cıktı doktorum hamilelik yok dedi ve adetin düzensiz diye tarlusal verip yolladı kullan adet olunca gel hormonlarına bakalım dedi bende sabah 2 aksam 2 yuttum. ama 9 gün geçmesine ragmen adet olmadım üstelik evde bayılmısım acilde gözümü açtım 9 gün sonra beta hcg yine yaptırdım 89,4 cıktı doktor hamilesin ama küçük dedi şimdi size soruyorum 9 gün önce hamile degilim cıktı 9 gün sonra hamilesin dendi ben 9 günlükmü hamileyim yoksa dahamı fazla kan testinde cıkmama olasılıgı nedir kan degeri yükselmezse ne oluyor doktor 2 gün sonra yine kan testi yapalım dedi degerler yükselecekmi diye 15 gün sonrada canlanmışmı diye bakalım dedi bebek kaç günde canlanırki ben cok şaşkınım
lütfen cevap yazın melekler yardımınıza ihtiyacım var doktorum adet getiriciyi verdi yuttum ama hamileymişim halbuki doktorum hamile degilsin demişti bebegime zararı olurmu pazartesiyi beklemek cok zor ya kan degerim yükselmezse birde kaç gün sonra canlanıyor bir bebek ? canlandıgını anlamak için kandanmı belli oluyor yoksa vajinal muayenedenmi belli oluyor bir üstte olayımı anlattım yardım melekler
canım adetten hemen 10 gün sonra hamile kaldığını anlamak biraz zor,kanda erken gebelikse çıkmayabiliyo ama niye hemen test yapıp savdıki seni başından hemde iyice kontrol etmeden bi anlam veremedim.bana sorarsan doktorunu değiştir.niye bişi anlamadan farlutal veriyoki sana.bak tekrar test yaptırmışsın ve hamile olduğun çıkmış 19 geçtikten sonra .ya bebeğe bişi olsaydı 🙁 ALLAH korusun.19 gün geçmiş test yaptırdığında hamilelik varmış ve sonuç pozitif.19 gün sonra gebelik varsa kanda çıkar zaten ama 10 gün yetersiz bi süre.bazen bebek ultrasonla gözükmeyebilir.mesela ben 2 aylık hamileyim ve hala alttan muaneyle gözüküyo bebişim.inş bi zarar gelmemiştir canım yaa.başka doktora git bence canım.vajinal muayeneyle kesin gözükür canım.inş sağlıklıdır