Teşekkür ederim canımHayatım bulduğum şey bu normal görünüyor vallahi 🙂
Henüz görüşmedim canım virüs nedeniyle çoğu poliklinik kapalı randevu vermiyorlar sağol canımBir tek anladığım yer anormal şekilde kanamaların olması hayatım doktorunla görüşmedin mi ne zaman konuşacaksın tahlili göstermedin değil mi daha ? Bir de konuşunca sana tam açıklama yapmasını iste hayatım tüm neyin var ise yazsın söylesin sana sende bize yaz. Geçmiş olsun.
Özel olsa dediğin doğru canım ama araştırma hastanesi maalesefTelefonu var ise ulaş ya da gönder kendisine sonucu değerlendirsin hayatım. Mantıklısı bu olacaktır diye düşünüyorum.
Aynen öyle canım mecburen beklicemHayatım o zaman bekleyeceksin yapacak bi şey yok tatlım.