Hayatım sorabildin mi tahlilin sonucu ne diyor var mı bi sıkıntı ?Aynen öyle canım mecburen beklicem
Hayatım sorabildin mi tahlilin sonucu ne diyor var mı bi sıkıntı ?Aynen öyle canım mecburen beklicem
Maalesef canımHayatım sorabildin mi tahlilin sonucu ne diyor var mı bi sıkıntı ?
Çok şükür dr görüştüm canım anormal bi şey yok dedi polip varmış onu almışlar problem olursa yine gel dediBir tek anladığım yer anormal şekilde kanamaların olması hayatım doktorunla görüşmedin mi ne zaman konuşacaksın tahlili göstermedin değil mi daha ? Bir de konuşunca sana tam açıklama yapmasını iste hayatım tüm neyin var ise yazsın söylesin sana sende bize yaz. Geçmiş olsun.
Sağol canımTamam hayatım tekrar geçmiş olsun.