Adetten hemen sonra ilşkiye girilirse hamile kalınır mı?

Y

yazel

Yeni Üye
Üye
Adetten hemen sonra ilşkiye girilirse hamile kalınır mı?
Ben şunu demek istedim yani yumurtlama derken önceden insanlar yumurtlama günü hesaplamiyordu demekki veren Rabbim veriyo ben zaten artık tamamiyle umudumu kestim bu ara eşim kendini alkol vede sigaraya verdi bendende uzak artık sadece dua ediyorum Rabbim e ama bir benle olmuyo Rabbim herkesin yüzünü güldürsun alkol vede sigara zaten sipermleri cok etkilermis adama yapma etme dedikçe hafta sonları alkole sarılıyor dün artık ağladım dedimki sana bir şey olursa ben ortada kalcam öyle bir duygusallik yasadim :(((
 
LaViNYaM

LaViNYaM

>>>ιкιz αηηєѕι<<<
Ben şunu demek istedim yani yumurtlama derken önceden insanlar yumurtlama günü hesaplamiyordu demekki veren Rabbim veriyo ben zaten artık tamamiyle umudumu kestim bu ara eşim kendini alkol vede sigaraya verdi bendende uzak artık sadece dua ediyorum Rabbim e ama bir benle olmuyo Rabbim herkesin yüzünü güldürsun alkol vede sigara zaten sipermleri cok etkilermis adama yapma etme dedikçe hafta sonları alkole sarılıyor dün artık ağladım dedimki sana bir şey olursa ben ortada kalcam öyle bir duygusallik yasadim :(((
Rabbim kolaylık versin inşallah. Dediğin gibi eskiden insanlar yumurtlama günü hesaplamıyorlardı ama bu şekilde de hiç bir şeye kafa yormuyorlar psikolojilerini bozmuyorlardı biz ne yapıyoruz olacak mı olmayacak mı aslında olağan akışına bırakılsa insan bazı şeyleri takmasa her şey daha kolay olur diye düşünüyorum. Bu arada kaç yıllık evlisiniz tedavi yöntemlerini denediniz mi ?
 
Y

yazel

Yeni Üye
Üye
%100 garantili hamile kalma kürü:
Büyükçe bir parça pamuğa bolca rakı dökülüp adetin ilk üç günü pedin üzerine (tam ilgili yere denk gelecek şekilde) yerleştirilir. Pedin her değişimi sırasında rakılı pamuk da değiştirilerek üç gün boyunca işleme devam edilir. Yanma olursa işlem başarılı gidiyor demektir asla vazgeçilmemelidir. Hamilelik ilk ay gerçekleşmezse takip eden aydaki adetin ilk üç günü yeniden tekrarlanabilir. Ayrıca bu işlem yılda bir kez olmak üzere genç kızlara da şiddetle tavsiye edilir. Akıntı vs gibi sorunlara çözüm olabilir:)kızlar bunu buldum denesemmi kararsizim 10 aylık ama olmuyo ,
 
B

binnurun annesi

Forum Okuru
Manyakmısınız delimisiniz divanemisiniz Allah aşkına !!! o rahminin % 100 yanıp eriyeceğini biliyormusun a akıllım ? Yahu bu kadar tıp gelişmişken bu kadar imkan varken neden böyle saçma sapan işlere kalkışıyorsunuz Allah aşkına ? Hangi akla mantığa sığar rahime rakı koymak yav bu kadarmı derttir çocuğun olmaması ? Hiçmi büyük dertleri düşünmezsiniz böyle şeyleri kafaya takarsınız .Vallahi pes pes. Yemin ediyorum sorularınız yorumlarınız insanı çileden çıkarıyor
 
Y

yazel

Yeni Üye
Üye
alamadığınız su ben bunu yapmadim biryerde okudum bugunde kayinvalideme gittim orda onun tanıdığı biri varmış o yapmış şuanda da hamleymis kadin o dedi kızım istersen yap dedi buraya da yapın diye yazmadım fikri olan yazsın diye yazdım hayret birsey ya anlamadan böyle konuşmanın alemi yok üstelik ben herseyi ii araştırırim belkide bilgisi olan vardir
 
Sevimli cadı

Sevimli cadı

Daimi Üye
Üye
Yumurtlamaya bağlı lekelenme olabilir . Fakat lekelenme devam ederse doktora görünün . lekelenme bir kaç durumdan kaynaklı olabilir. Nedenide ancak muayene ile anlaşılabilir.
 
B

Bismillah

Forum Okuru
Slm ben adettim bitikten sonra hemen eşimle ilişkiye girdim ve her ilişkiye girdikten sonra kötü koku ve az sarı akıntı oluyor acaba gebelik varmıdır son edetten sonra ikinci gün başladı lütfen yardım
 
A

Ayse 21

Forum Okuru
Arkadaslar ben adet gunumden bir gun sonra iliskiye girdim ama sevgilum icime boslamadi bulasma yoouyla hamile kalabilirmiyim ucuncu hafta mede bulantisi goguz arsisi gozus buyumesi oldu ama dorduncu hafta sonuna gecti adedtimde besinci hafta bitmesine ragmen olmadi ben hamilemiyim
 
HemşireniZ

HemşireniZ

Aktif Üye
Üye
Korunmasız her birliktelik istenmeyen gebelik açısın dan risk oluşturur. Her dönem gebe kalmak mümkündür. Gebe kalmak için sadece ejakülasyonla mümkün değil. Zevk suyuyla da düşük ihtimalde olsa gebelik söz konusu olabilir.Şu an gecikmeniz var tedbir amaçlı gebelik testi yapmanızı öneriyorum.