Berlin cim ilaçların isimlerini yazarsan sevinirim. Esimi ikna edersem bizde kullaniriz.
Ya ben çok ugrastim Esime keçiboynuzu pekmezini icsin diye ama yok beceremiyo. Sonra ana ari bali aldim, ampul ginseng aldim, multivitamine aldim, mesir macunu aldim, cinko aldim. Ama hiç birini dogru durust tedavi olarak kullanamadi. Soz veriyo kullanicam diyo, aksam oluyo bakiyorum ohoo coktan unutmus yatiyo. Her gece tekrarlamakdan Biktim bide, baskici oluyormusum gibi geliyo daha çok sikiliyorum bu durumda.1.tribulus terrestris demir dikeni ekstraktı 2. ginkgo biloba 3. red korean ginseng kırmızı ginseng bunlar kapsül halinde 4.saf arı sütü günde 1 kaşık kendi kaşığı var.. ve keçi boynuzu özü bunları annem türkiyede aktardan aldı satıcı 15yıl çocugu olmayanın oluyor demiş ve biz ilk ayında faydasını gördük doktor bile reçeteyi istedi benden gerçekten çok faydalı içlerinde 60 bitkisel kapsül var bunları günde 3 defa kullanacak eşin ve bunlar ilaç değil hepsi bitkiselll
Ah ah ben onuda denedim ama icemiyorum midem bulaniyo diyo. Bide tup bebege merkezine basvurduk, nasilsa tup bebek yapicaz boyle seylere gerek yok diyo cikiyo isin içinden. Çok fazla duygu somurusu yapamiyorum çünkü bu sefer de onu sucladigimi dusunuyo ve uzuluyo. Yukari tukursem biyik asagi tukursem sakal. Ne yapim bilmiyorum kibenim eşimde içmem falan dedi başlarda bende küstüm 🙂 sen beni sevmiyorsun benden cocuk şstemiyorsun oysa ben herşeye katlanıyorum gibi biraz duygu sömürüsü yaptım 🙂ondan beri içiyor takip ediyorum o unutunca ben hemen getiriyorummm bugün yine işe giderken unuttu kapıdan geri çağırdım yani biz çekiyorsak onlarda katlanmak zorundalar
Aman aman sakin soyleme bosver. Bende esimi tembihledim hic kimseye bahsetmedik. Gecen yil izine gittik Kv tr deler. Esime tutturmus hanimini dr à goturelim de baksinlar niye olmuyo diye demis. Esim de kizmis sakin hanima boyle bisey konusma, gerek yok, onun ozel dr u var zaten orda. Orda gerekirse dr u gonderir zaten demis.şu iki aydan beri vucuduma giren iğnelerin hesabı yokk erkeklere göre ne varki... birazda erkekler bizim gibi değiller yani hep zamanla olur düşüncesindeler biz ise hemen olsun istediğimizden olmuyordur belkidee.... aslında en iyisinide onlar yapıyor... dün kaynanama canım sıkıldı yineee kayınpederin iş arkadası hactan gelmiş kaynanam orda yine anlatmış bizim gelinin bebeği olmuyor diyee bende eşime söyledim el alem bilmek zorunda değil diye yarın aşılama olacak kaynanama söylemedim söylesem cümle alem duyuyor taaa türkiyedeki akrabalara kadar.....