B
burcu&serkan
Forum Okuru
bu ay asılama yapacak galiba doktor asılamYla hamile kalan arkadaslar aorun neydi asılama yaplsİ
Merhaba birsey sorabilirmiyim ne zaman asilama yapiliyor yani isteyen istedigi zaman yapabiliyor mu yoksa belli sure normal iliskiye girilip olmuyorsami deneniyor bu konuda yardimci olabilirmisiniz banaa??
bende aşılama yaptırdım allaha sükür ilk de tuttu 1 aylık hamileyim soru varsa burdayımcanım çok sağol...dualarını bekliyorum.hayırlısı neyse o olsun inş...öptüm kuzum
merhba bnde bugün aşılama yaptim dua edin 4 senelik evliyim