Y
Yarcanım
Forum Okuru
slm arkadaşlar ben pazartesi günü aşılama yaptırdım bugün 3.gunum hamile kalanlar belirtileriniz neler merak ediyorum..
Merhaba, ben 22 eylül pazartesi günü ilk aşılamamı yaptıracağım.. 1,5 senedir uğraşıyoruz... Aşılama ve tüp bebek hariç her tedaviyi denedik... Yumurtambende aşılama yaptırdım allaha sükür ilk de tuttu 1 aylık hamileyim soru varsa burdayım
Yarım kaldı ilk msj ım. Yumurtam olduğu için her hamgi bir ilaç vermedi doktorum iğneye kadar... Şimdi çatlatma iğnemi yaptırmaya gidiyorum... 38 yaşındayım ve erken menapoza girebileceğim ile ilgili bulgularım var bu yüzden hamile kalamadığım her ay kahroluyorum... İlk aşılamada hamile kalanların süreçlerini ve kişisel bilgilerini merak ediyorum , ne kadar şansım olduğunu tahmin edebilmem için...?bende aşılama yaptırdım allaha sükür ilk de tuttu 1 aylık hamileyim soru varsa burdayım