Cnm rabbım ıns tez vakıtte kucagını doldurur ama ıkı yıllık evlıymıssın strest yapma ben bes snelık evlıyım tup bebekle kaldım ama sana tavsıyem sakın ol eger ozelde yapacaksan asılamayı bence tup yap dırek hıc bekleme derım ama kısmet tabı asılamayla kalanda cok ıns hayırlı haberle gelırsın ama mutsuz olma mutlu ve umutlu ol Allah buyuk ımtıhan bunlar cnm ıns tez vakıtte gobusun buyur 😉Merhaba bende aranıza yeni katıldım 2 yıllık evliyim ve çocuk sahibi olmak istiyorum ama hiç gebelik yaşamadım bu süre içinde 🙁 yumurtalıklarım yavaş çalışıyomuş ilaç tedavisi uygulandı bu ay aşılama yapılacak inşallah Rabbim bizimde ve isteyen herkesinde yüzünü güldürür hakkımızda hayırlısı olsun ve bizim iki ailede de hiç torun yok herkes çok istiyo ve baskı da olmaya başladı artık her gün ağlıyorum çok dua ediyorum Rabbim hayırlı sağlıklı evlat versin hepimize inşallah