1. kördügüm

    kördügüm Tatlı ve Çalışkan Melek Üye

    Kayıt:
    13 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2.664
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    Konu, 'Dini Resimler' kısmında kördügüm tarafından paylaşıldı.

    [​IMG]
     
  2. gülgüzeli

    gülgüzeli Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2007
    Mesajlar:
    551
    Beğenilen Mesajlar:
    8
    Ödül Puanları:
    0
    Ce: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    ah canım ya ne kadar tatlı.
     
  3. PaSikA

    PaSikA Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    28 Kasım 2007
    Mesajlar:
    19.796
    Beğenilen Mesajlar:
    601
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Ce: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....
    Yerim ben seni yaa güzellliğe bak
     
  4. SadmiN

    SadmiN ♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    29 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    14.830
    Beğenilen Mesajlar:
    1.092
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    ay ay ayyy aman allahım bu ne güzellik bu ne şirinlik maviş çok tatlı yav
     
  5. MaWiM

    MaWiM ♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥ Yetkili Kişi

    Kayıt:
    25 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    31.308
    Beğenilen Mesajlar:
    2.305
    Ödül Puanları:
    113
    Ce: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    allah nazardan saklasın çok yakımışşşşşşşşşş
     
  6. Elif01

    Elif01 Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2008
    Mesajlar:
    59
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Almanya
    Cevap: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....
    Cok tatli ya masallah...
     
  7. MEÇHUL

    MEÇHUL Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    18 Ekim 2008
    Mesajlar:
    7.814
    Beğenilen Mesajlar:
    65
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    şehr-i MEÇHUL
    Cevap: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    oyyy yerim ben onu sağol canım benim
     
  8. GuL_CiCeGi

    GuL_CiCeGi Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    24 Eylül 2008
    Mesajlar:
    318
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Eskişehir
    Cevap: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    çoooooooooooooooooookkkkkkkkkkkk tatlı ya öldüm bittim bu gül yüzlü güzele maşallah çok tatlı yirim ben onuu ....
     
  9. Ayışık

    Ayışık Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    15 Eylül 2008
    Mesajlar:
    2.244
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    adana
    Cevap: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    ne kadarda güzel yaratmış yaradan emeğine sağlık
     
  10. esra

    esra Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    18 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.163
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    TOKAT
    Cevap: Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa....

    oyyy bu ne tatlılık ya tam yemelik maşallah suphanallahh...
     
  11. ..αѕi_мєℓєk..

    ..αѕi_мєℓєk.. Banned

    Kayıt:
    23 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    317
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    meleklerin yanından..(=
    ayy cnm bnm yhaa cok yakısmıss :)
     
  12. *jellibon*

    *jellibon* Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    6.137
    Beğenilen Mesajlar:
    37
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    mutluluk ülkesinden
    maşallah allah nazarlardan saklasın
     
  13. 99karanfil

    99karanfil Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul avrupa yakası
    kırk bin kere maşallah ne güzellik öyle
    nazarımız değmesinn
    yerim ben onun mavişş bakan gözlerinii
     
  14. 99karanfil

    99karanfil Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    6 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    75
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    istanbul avrupa yakası
    :tik::tik::tik:kırk bin kere maşallah ne güzellik öyle
    nazarımız değmesinn
    yerim ben onun mavişş bakan gözlerinii:d040:
     
  15. »| HeRCai |«

    »| HeRCai |« Aktif Üye Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.944
    Beğenilen Mesajlar:
    20
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    [ne önemi varki ?] ツ
Basörtüsü bukadar mi yakisir yaa.... konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Cimriliğin Bukadarına Pes

    Cimriliğin Bukadarına Pes

    CİMRİLİĞİN BU KADARINA PES! Resûlüllüh (s.a.v.) bir adam gelerek: - Yâ Resûlüllüa! Falanca komşum, hurma saplarını benim bahçeme koyuyor. Bana eziyet veriyor, dedi. Allah Resûlü o zâtı çağırarak, ona: - Filancanın bahçesine koyduğun hurma saplarını bana sat, teklifini yaptı. Adam: - Olmaz dedi. Allah Resûlü: - Öyle ise bana hediye et onları, dedi. Adam bu teklife de:...
  2. Modluk merye yakisir mi......???

    Modluk merye yakisir mi......???

    merye Evet saygideger adminlerim, modlugun bana cok yakisacagi duyumlarini aldim :D bi delimiz eksik dediler :D Eger sizde uygun görürseniz mod olmak istiyorum, elimden geleni yapacagimdan emin olabilirsiniz. Sevgi ve saygilarimla Mery
  3. Erkeklere küpe yakisir mi?

    Erkeklere küpe yakisir mi?

    Evet Melekler ne dersiniz?? Ben fikrimi söylüyorum hayir yakismaz bana küpeli erkekler cok itici geliyor!
  4. Gaz vermeyin adamlara bukadar

    Gaz vermeyin adamlara bukadar

    abi senin için sünger gibi içer diolar -içerimde bugün midem iyi değil yaa -sende mi fos çıktın bea abi -3tane birayı yuvarladık olumm -gençliğinde bi kasa içermişin abii -hala gencizzz olumm -tamam abi neyse boşver -içerim lan nolcak getirinn (2saat sonra) -kaçınjjjı oldu lan bu?hıcjjk -17desın abi -bişii oluooo lan banaa! (hastanede) -geçmiş olsun abi bünyenin zayıf oldunu...
  5. *bugünkü sevinçlerimm bukadar olurr*

    *bugünkü sevinçlerimm bukadar olurr*

    bugün benim şansı günüm herhaldee hem yeni yıl,hem mod oldum,hemde 3000 mesajım olmuşş kendimle gurur duyuyorum beee.... herkese teşşekürlerrr bu aşamaya tek başıma değil sizlerin sayesinde geldimmm başta adminlerim olmak üzere herkesee teşşekürlerrr... sizi seviyorummmm *MeÇHuL*

Sayfayı Paylaş