Merhaba bende 10 gündür geciktim normalde hiç bu kadar geciktiğimi hatırlamıyorum TEst yaptım idrar negatif çıkıyor çok üzülüyorum çoçuk sahibi olmayı istiyoruz bizde eşimle sizce hamile olabilirmiyim?Slm benimde 12 günüm geçti bende test yapıyorum ama negatif çıkıyo 2 hftadır test yapıyorum ve sonu hayal kırıklııgı 🙁