biraz dha bekle ondan sonra tahlil yaptır gögüs acımasıda hamileliğe işaret bende öyle oldu haber bekliyorum
canım kan testinde yoksa dhada yokdur alla büyükdür tedavi gördün mü pekislm arkadaşlar acaba bana yardımcı olacak var mi ADETİM GEÇELİ 12 gün oldu 9. gün kan testi ve ultrason da baktı dr bişey yok hala adet olmadım ama hamile olma sansım var mi üç senedir bekliyorum olmuyor insan herseyden umutlanıyor işte