Sanırım anestezi vermeyecekler devlet hastanesinde çok korkuyorum endişelerim varAnestezi almazsan biraz zor canım nerde çekilecek
Emin misiniz vermezlerse ölürüm herhalde dayanamam çünkü can acısınaYıllar önce olmuştum bende dediğiniz işlemden çok az miktarda sizi rahatlatacak şekilde anestezi veriliyor bu gerginliğinizi ve ağrılarınızı azaltacaktır mutlak suretle yaptırmanızı tavsiye ediyorum. Geçmiş olsun.
Evet devlette vermezler sakin ol ne zaman çekilceksinSanırım anestezi vermeyecekler devlet hastanesinde çok korkuyorum endişelerim var
Acı yok sadece miden bulanabilir hortum sokuyorlar yutkun diyolarEmin misiniz vermezlerse ölürüm herhalde dayanamam çünkü can acısına
Persembe günü. Parça da alınacak onun acısına nasıl dayanacam bilmiyorum zararı olacak miEvet devlette vermezler sakin ol ne zaman çekilceksin
Endoskopiyi yaparken alıyorlar zaten onu anlamazsınPersembe günü. Parça da alınacak onun acısına nasıl dayanacam bilmiyorum zararı olacak mi
Sonrasında ağrı acı oluyo muEndoskopiyi yaparken alıyorlar zaten onu anlamazsın
Iç kanama olur muSonrasında ağrı acı oluyo mu
Yok olmaz 30 dk dinleniyorsun hastaneden çıkıyorsunIç kanama olur mu