inşallah bende büyük bir heyecanla bekliyorum.Allah herkese nasip etsin tez vakitteUmarım minik mercimekleriniz en kısa zamanda böbüşünüze düşer 🙂
inşallah bende büyük bir heyecanla bekliyorum.Allah herkese nasip etsin tez vakitteUmarım minik mercimekleriniz en kısa zamanda böbüşünüze düşer 🙂
aminnn huzur meleği ... 6 yıl çok beklemişisn keşke daha önce aşılma yada tüp bebek deneseydin belki bu kadar beklemezdin ..benim de 2 yıldır olmuyor ben hmen tüp düşünüyorum ekim gibi daha fazla beklemek istemiyorum eğer kısmetse olur değilse ozman bekelrimmrb arkadaşlar bende 6 yıldır evliyim çocuğum olmuyor gitmediğim doktor ve yapmadığım tedavi kalmadı aşılama ve tüp bebek dışın da son çarem o olucakk galiba bana dua edin aranıza yeni katıldım Yüce rabbim isteyen herkese hayırlı evlat versin...