Hamilelik Belirtileri İlk Hafta Nasıl Anlaşılır

Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba, adet gecikmesi sadece gebelik kaynaklı değildir, bir çok durum adet gecikmesine katkıda bulunabilir. Her iki test sonucunuzda gebelik lehine değil yani hamile değilsiniz. Hcg testinin yanılma payı yoktur net sonuç verir. Gecikmenizin nedeni ancak hormon tetkitleri ve muayene ile anlaşılabilir. Bir kaç gün içinde adetiniz gerçekleşmez ise bir kadın doğum uzmanına görünün.
 
S

selimagür

Forum Okuru
iki gündür halsizim kabızlık var iştahım yok midem bulanıyor adetim martın 8 de acaba hamilemiyim
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Bu kadar erken bir dönemde hamile olup olmadığınız anlaşılmaz. Adetinizde gecikme olursa test yaparsınız. Belirttiğiniz septomlar başka sağlık koşullarından kaynaklanabilir. Rahatsızlığınız devam ederse doktora görünmenizde fayda var.
 
H

Hayrünisanur

Forum Okuru
Bende hiçbi şekilde münasebet yaşamadım regl ım 9 gün geçikti ama sonra geldi korkuyorum hiçbir şey yapmadım bilen varsa lütfen
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Hayrünisanur' Alıntı:
Bende hiçbi şekilde münasebet yaşamadım regl ım 9 gün geçikti ama sonra geldi korkuyorum hiçbir şey yapmadım bilen varsa lütfen
Adet gecikmesi sadece hamilelik kaynaklı değildir. Stres, hormonal problemler, kist,miyom, ilaçlar vs. adet gecikmesine neden olabilir. Gecikmenizin sebebini öğrenmek için bir kadın doğum uzmanına muayene olun. Usg ve hormon tetkitleri gecikmeniz hakkında bilgi verecektir.
 
A

Aysecikcukcik

Forum Okuru
ankara545' Alıntı:
merhabalar bir sorum olacak size kız arkadaşımla ben 22.07.2013 tarihinde birlikte olduk bana bugün hamile olduğu söyledi ve şunuda belirtmek isterim ki adeti 20.07.2013 tarihinde bitti bittikten 2 gün sonra birlikte ıkduk sizce böyle bir şey mümkün mü? yardımcı olursanız sevinirim..
Bu mümkün değil. Son rengli den ortalama 14 gün sonra yumurta yola çıkar. Ve döllenme ye hazırlanır. Bu 14 gün de bir kadının rengli dönüşünü normal 28 günluk seyri varsa geçerlidir. 30 ve ya 3 günlük döngüler bu 3 ve ya beş gün farklilik gosterrir. Ama rengli bitik ten 2 gün sonra asla hamile kalınması. Bu doğaya aykırı bir şey. Çocuğun sizden olduğuna eminmisin iz? Ya da kız arkadaşınızın rengli yim dediği haftada gerçekten rengli olduğundan eminmisin z?
 
M

Miss007

Forum Okuru
isimsiz' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar ben 9 aydir evliyim ve çocuğum olsun istiyorum bana yardimci olur musunuz
Bende 9 aylık evliyim hatta 10 ay olucak ama ilk defa denedik çocuk için bakalım nolcak
 
E

eceee1

Forum Okuru
Bnde bisey sormak istiyorum bi önceki ay hcg testi yaptırdım 1.6 çıktı bu ay ise 0.1 çıktı bunun üzerine 2 kere adet oldum kan testinin yanlış çıkma ihtimali var mıdır ? Karnım şişti gören hamile zannediyor ve göğsümde ağrı var hamile olabilir miyim ?
 
Likapam

Likapam

Paylaşımcı Melek
eceee1' Alıntı:
Bnde bisey sormak istiyorum bi önceki ay hcg testi yaptırdım 1.6 çıktı bu ay ise 0.1 çıktı bunun üzerine 2 kere adet oldum kan testinin yanlış çıkma ihtimali var mıdır ? Karnım şişti gören hamile zannediyor ve göğsümde ağrı var hamile olabilir miyim ?
Kan testi kesin sonuçtur hamile değilsin
 

Benzer İçerikler

Uzman SühaN
Cevaplar
0
Görüntüleme
124K
Uzman SühaN
Uzman SühaN
PEmBeLİ_PiSİ
Cevaplar
1
Görüntüleme
10K
Uzman SühaN
Uzman SühaN
Uzman SühaN
Cevaplar
21
Görüntüleme
237K
Uzman SühaN
Uzman SühaN
Üst