yaa gördün mü bak dünya ne kadar küçük canım senin bacın çıktım ben🙂))ha hayt bende diyorum ki ben bu kadını neden kendime yakın hissediyorum meğer bu yüzdenmiş baksana tunacım kardeşcağazımmmısın sen şimdi benim:d ah ccanımmm 😀
yaa gördün mü bak dünya ne kadar küçük canım senin bacın çıktım ben🙂))ha hayt bende diyorum ki ben bu kadını neden kendime yakın hissediyorum meğer bu yüzdenmiş baksana tunacım kardeşcağazımmmısın sen şimdi benim:d ah ccanımmm 😀
Lalezar açtın demek ayy yaa hadi bende katılam açtığımız konularda kardeş bizde kan kardeşiz 😀 benimde 0Rh+ 
Canlarım benim kanım çok düşük eminim lazım olacaktır benim şekerlerim güzellerim tetikte bekleyin kanı fazla olanları beklerim yamacıma![]()
benimkide (0 rh +) çok güzel olmuş ellerine sağlık cnm