neler oluyor bana :((

fırtına

Yeni Üye
Üye
neler oluyor bana :((
bugün dr.a gittim psikiyatriye depresyon ilaçları verdi aslında tam olarak bunu idrak edemiyorum :S:S:S

ilerleyen günlerde yaşayarak durumu göreceğim düşündüğüm şey kilo alırım diye korkuyorum :cry: yada bi etkisi olacak mı kii ben kendimi bildim bileli asabi çabuk parlayan biriyim sinirlendiğimde bedenim reaksiyon olarak titriyor ellerim ayaklarım buz kesiyor tepki olarak geçermi ki düzelirmi acaba :(

iyimi yaptım kötümü hiç bilmiyorum "mutsuzum" "üzgünüm" melankoliğimm :uhu:

gözlerim sulu sulu tutamıyorum kendimi anneme yakalanıyorum hakkımda yanlış düşünecek : (((

offffffffff
 

esra

Yeni Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

çoğumuzun genel rahatsızlığı bence bu kadar kafana takma inanıyorum ki bizde gitsek aynı ilaçlardan verir şimdi kendini hasta hissediyorsun dahada mutsuzsun çünkü dra da tescilledi artık ama böle düşünme rahat ol an olur gün olur değişir herşey
 

*jellibon*

Daimi Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

canım benim inşallah geçecek bu günler. bende aynen bu arralar böyleyim. sebebi ise çok takmak kafaya . çok takıyorum herşeyden bişi çıkarıyorum çok nalet bir durum yatarken başlıyorum ağlamaya eşimde kızıyor bana neden böyle yapıyorsun diye. ama spor yapıyorum çok rahatlatıyor beni oyalanacak bişiler bul canım benim :kiss:
 

elmalı kurabiye

Yeni Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

dadlum bencede oyalanacak bişeyler bul aynısı bana da oldu ama ben oyalanacak biseyler bulmadım kafayı yiyiyordum zamanla düzeldi bende cok cabuk parlarımm ve cabuk sıkılırım yani buda benim normal halım inş düzelecek seninki canımm benim üzme kendini
 

*şiker*

Yeni Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

canıım beniim önce sıkıntının ne olduğunu bul kendince sonra o moralini bozan şeyi düzeltmeye çalışş ama bazen hep oluyor böyle şeyler sebepsiz yere ağlarsın...hem kilo almaktanda korkma...kendine güsel ve faydalı meşguliyet bul...hobi edin mesela..sen varsan herşey süperdir..senin kendin dünyaya en büyük armağansın..hiç üzülme benim moderatörüm ...sıkma kendini relax ol...sallla hayatı gitsiin...
 

GuL_CiCeGi

Yeni Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

canım benim herşeyi atma icine bitanem. birilerine paylaş. hatta fazla düsünmemeye caliş... inş düzelirsin tez zamanda canm benim...
 

MEÇHUL

Daimi Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

ah be canım en diyimmm kimde yokki bende de varrr....fazla kullanma insanı bağımlı yapıyor o ilaçlar..sersemleştiriyor.hayatla bağın kopuyor..bence kullanma ama kullanman şartsa aşırıya kaçmaa....
herşeyi kafana fazla takma çok bunalınca oturup ağla inan ii geliyooorr....kendine ancak sne ii bakabilirsinn:):)
 

AuSSie-AnGeL

Daimi Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

sizleri fazla tanımıyorum ama pskologu pskiyatri bolumunu ve o sadece insanı bagımlı yapan ilacları cok ama cok iyi tanıyorum.... ilaç kullanımını hiç kimseye tavsiye etmiyorum cunku butun vucudun duzenini bozuyor, ilk baslarda işe yarıyormus gibi gelsede sonralarda bagımlılık yaptıgı için vucudu uyusturmaktan baska bir sey yapmıyor.. tabi doktorunsart dediğse bilemem ama benimde kullanmam gerekiyordu... pskiyatri bolumune giderken ben pskologa gitmeyi tercih ettim ve bana dedigi suydu insanları ve olan her seyi oldugu gibi kabullenmelisin.. hiç bir seyi değiştiremessin kendinden baskaa.. sabah erken saatlerde yuruyus temiz hava tavsiye etti.. ve her bunalım geldiginde sinir geldiginde dısarı cıkıp yurumemi tavsiye ettii... arkadasların dedigi gibi kendine uğraslar bulmanı ve yuruyus tavsiye ediyorum. yuruyusun bana faydası oldu umarım sizede olur... kendine iyi davran ve her zaman mutlu olman dileği ile.
 

fırtına

Yeni Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

çok tşkkr ederim arkadaşlar deneyeceğim bakalım kontrole gittiğimdeki durumuma göre ilaca ya devam edeceğim yada terapi ile sakin kalmayı deneyeceğim :)
 

ZiLaN

Yeni Üye
Üye
Cevap: neler oluyor bana :((

peki neden mutsuzsun canım,sorun ne
önce bunları kafanda hallet
sonra herşey daha güzel olacak inşallah...
 
Üst