1. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.422
    Beğenilen Mesajlar:
    2.168
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği

    Resmen Kıyameti Yaşadım

    Konu, 'Tüm Rüya Tabirleri' kısmında ASİMELEK tarafından paylaşıldı.

    rüya tabirleri rüyada at görmek rüyada köpek görmek ne demek yazımıza buyrun arkadaşlar merhaba arkadaşlar benim rüyamı yorumlayacak biri varmı acaba < Konu Resmi..>
    çok korkunç bir rüya gördüm etkisinden hala çıkamadım :S uzun sürede çıkamam gibi çok etkilendim.
    Cuma Gecesi bir yakın arkadaşımın kınasına gittim eğlendik vs. o gece abimlerde kaldım eşim işteydi. neyse ben karanlıkta uyuyamam normalde hep gece lambası yada tv ile uyurum.
    rüyamda deprem olmuş ve hemen arkasından kıyamet kopmuştu. heryer yıkılmış dağlar tepeler düm düz olmuş ortalıkda hiç bir insan hiç bir canlı yoktu. gözlerimi bir toprak yığının üzerinde açıyorum
    ağlayarak ayağa kalkıyorum ve etrafa bakıyorum hiç kimseler yok gözlerimin alabildiğine yıkık yerle bir olmuş dümdüz arazi
    eşim aklıma geliyor bağıra bağıra ve koşarak sağda solda eşimi arıyorum ağlama sesleri geliyor kulğıma onlar ağladıkça ben daha çok ağlıyorum
    ve bir yıkık bir binanın dibinde kapra saçları başları darmadağın eli yüzü is pas ve yara bere içinde bir kadın görüyorum ağlıyo eşimi soruyorum musa yı gördün mü diyorum ( eşimin adı ) o benim eşim diyorum görmüyomusun diyo deprem oldu ve arkasından kıyamet koptu
    herkes öldü heryer yıkıldı dağlar bile tuzla buz oldu sadece bir kaç kişi var yaşayan diyo ve o yaşayan insanlardan tekrar çoğalacağız ve hayat yeniden başlayacak diyo
    ben çığlıklar içinde koşuyorum eşimi arama gidiyiorum ve bir dağ yem yeşil çimenler dağa koşuyorum ama dağ kağıt gibi ve dağın arkasına eğilip bakıyorum dağın arkası çödldü
    benim bir oğlum varmış oğlumu görüyorum ama o kadar çirkin ki yüzüne bakamıyorum oğlum 7 8 yaşlarındaymış ve köpek sürüsünün çobanı sen ne yapıyorsun diyorum diyoki ben bu köpekleri doğuya götürüyorum ben onların çobanıyım diyor bir tane siyah köpek var ve ağzında bir et parçası iki köpekle o eti paylaşamıyorlar
    diyorum ki şunlara bak 100 tane köpek bir araya gelmiş hiç dalaşmadan duruyorlar sanki hipnoz olmuş gibiler normalde 2 köpek bile anlaşamaz bunların hiç sesi çıkmıyo diyorum ve o et yiyen köpek üzerime koşuyo tam ben kaçacakken eşim geliyo ve kolumdan tutuyo
    diyo ki " korkma aşkım ben senin yanındayım ben seni koruycam " diyo ve köpek gidiyo eşime diyorum ki sen ölmedin mi diyorum bak herkes ölmüş seni aradım bulamadım diyorum
    diyo şuraya hayatta kalanlar için bir kulube yapmışlar gel oraya gidelim diyo gidiyoruz kulubenin içinde tanıdığım 2-3 adam var diyorum sizde mi ölmediniz ellerini öpüyorum eşim diyo ki
    gel dışrda yemek yapıyorlar diyo bişeyler yiyelim dışarı çıkıyorz adamın bir tanesi bana kötü söz söylüyor eşim adamı dövüyor o kızgınlıkla ateşte kaynayan kızgın yağa oturuyo ama hiç bir şey olmuyo sadece pantolonunun bir kısmı eriyo ben neyaptın iyimisin derken uyandım :uhu:
    resmen kabustu... ben gece dualarımıda okuyup yatıyorum ama neden böle rüyalar görüyorum anlamıyorum:uhu: çok korktumm
    neolur biriniz rüyamı yorumlayabilir mi acaba :uhu:

     
  2. ŞIPIDIK

    ŞIPIDIK Ayın En Güzel Ojeli Üyesi Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2011
    Mesajlar:
    2.394
    Beğenilen Mesajlar:
    1.073
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    Meçhul...
    Hayır olsun inşallah asiciğim :(( Çok uğraşmışsın rüyanda :((
     
    ASİMELEK bunu beğendi.
  3. ASİMELEK

    ASİMELEK Daimi Üye Üye

    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    4.422
    Beğenilen Mesajlar:
    2.168
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    yüreğimin yüreği
    evet canım çok korkuyorum gözlerimi kapadığımda bile hep o çocuğu o kadını görüyorum o kadar etkilenmişim ki sanki karşımda yanımda arkada birileri varmış gibi geliyor banyoda bile korkuyorum sürekli la Havle çekiyorum dua okuyorum hatta rüyam aklıma gelince yada anlatırken bile ağlıyorum....
     
  4. esennruzgar

    esennruzgar Yeni Üye Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2011
    Mesajlar:
    1.978
    Beğenilen Mesajlar:
    748
    Ödül Puanları:
    0
    asiciğim çok karışık bir rüya
    köpek görmek düşman derler
    bir sorun yaşayıpta eşin seni o sıkıntıdan kurtarıcak olabilir.
    Allah hayır etsin inş.
     
  5. aşkkelebeği

    aşkkelebeği Hamiş Melek

    Kayıt:
    24 Kasım 2011
    Mesajlar:
    2.726
    Beğenilen Mesajlar:
    1.224
    Ödül Puanları:
    113
    Şehir:
    eşimin ve bebeğimin kalbii
    asiicim eger silebiliyorsan rüyanı sil suya anlat sonra dua edip suyunu dök derim ben birde böyle rüyaları acıklamasını yaptırma hayır olsun de ben bile okurken kötü oldum
     
Resmen Kıyameti Yaşadım konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Obama dönemi resmen başladı

    Obama dönemi resmen başladı

    ABD'nin ilk siyahi başkanı olan Barack Obama, yemin ederek göreve başladı. Washington'da Amerikan Kongresi'nde milyonların katıldığı bir törenle, İncil'e el basarak yemin eden Obama, ABD'nin 44'üncü başkanı oldu. Obama, ülkenin ilk siyah başkanı olarak Amerikan tarihine geçti. Böylece, köleler tarafından inşa edilen Beyaz Saray'da ilk defa zenci bir başkan görev almış oldu....
  2. kıyamet alametleri....

    kıyamet alametleri....

    kıyametin alametleri kıyamet alametleri kıyamet resimleri alameti resul aleyhisselam şöyle dedi; "şu on şey olmadıkça kıyamet kopmaz!" onlar; 1)duman 2)deccal 3)dabbetül arz 4)güneşin batıdan doğması 5)isa aleyhisselamın gökten inmesi 6)yecüc ve mecüc ün çıkması 7)doğuda bir yerin batması 8)batıda bir yerin batması 9)arap yarım adasında bir yerin batması 10)yemen de bir...
  3. Kıyamet saati

    Kıyamet saati

    kıyamet saat kaçta kopacak kıyamet saati Merhaba Melek'ler, bu sayfamızda misafirimizin sorusu üzerine, kıyamet saati hakkında ki son durum bilgilerini paylaşıyor ve kıyamet saati hakkında merak eden tüm arkadaşlarımızın merakını gideriyoruz. ABD'nin Japonya'ya ilk atom bombasını atmasından iki yıl sonra, 1947'de atom bilimcileri tarafından New York'ta oluşturulan ve insanlığın bir...
  4. kıyamet

    kıyamet

    21 aralıkta maya takvimine göre kıyamet olacakmııııı

Sayfayı Paylaş