elbise gayet güzel kelebekcim 🙂 ama dekoltesi çok fazla geldi bana yinede sen bilrsin göğüsten aşağısı hoş oturmuş 🙂

bnmki o kadr dekolteli olmaz zatn olamaz![]()
kızlar bnm eltımın oglunun sunnetı vr yazın hazırann ilk haftası bn o zaman karnım burnumda olacagım şimdiden elbıse bakıyorum🙂hamiş hamiş nasıl olacaksa🙂yemekli yapacaklar sosyeteler bnde yenge olarak şık olmalıyım tbi🙂begndıgım elbıseyı gonderıyım sıze renk degısır tbı Ekli dosyayı görüntüle 7280
Ayy hakikaten şuan bana lazım elbise ya kelebek diktirmen lazım sanırım bene çok bakındım yok bana göre kardeşimin nişanına birşeye çok heveslenirsem olmuor ya düğüne inş. Güzel birşeyler düşünüyorum
Ayy hakikaten şuan bana lazım elbise ya kelebek diktirmen lazım sanırım bene çok bakındım yok bana göre kardeşimin nişanına birşeye çok heveslenirsem olmuor ya düğüne inş. Güzel birşeyler düşünüyorum
kelebek elbiseyi rengini çok beğendim
bana da biraz dekoltesi fazla geldi
bir moda evinde terzide diktirebilirsin bu modeli
selam kızlarrr