nickimi kim yedi
Hamiş Melek
ben bu konularda katiyim kesinlikle iki isim koymam 🙂) bide kayinpeder ismi olmaz ya da kaynana
hakket tess iyi bayilmamissin 🙂 farkli bir isim
belki canım son anda yırtarım belki hala umudum var. Hayatta olmaz çok kötü bir isim dedim eşimde sağolsun çok kötü diye beni destekledi
haben bu konularda katiyim kesinlikle iki isim koymam 🙂) bide kayinpeder ismi olmaz ya da kaynana
aynen tes bende cok kotu diyecektim uzmeyeyim diye farkli dedimha
Hayatta koydurmam valla kusura bakmasın. Neymiş içinde o ve u varmış enerjisi yüksekmiş

ne yapayım niki yaaa bu konuda çok kötü durumdayım malesef 🙁
evet canim malesef bu konularda baskin oluyor erkekler
sealover kimdiiiiiiii ben geldim yazmissssssss