slm kızlar kafa güzeldir orası ark sürekli gidiyor seviyor orayı 🙂
eve gelince aceleci olma bir kere al tam al sonra pişman olma
eve gelince aceleci olma bir kere al tam al sonra pişman olma
merhaba kızlarrrr 🙂
ben balık sevmiyorum ya valla hiç yemek gelmiyor içimden 😕
kızlarrr biz ne zamandır ev arıyoruz biliyorsunuz ama daha gönlümüze göre bulamadık..hep arakar olsun istedik ama çıkmadı işe önümüze..
sizlere birşey danışmak isitoyurm sizce dubleks daireler nasıl olur..hiç istemiyorduk aslında ama bilmiyorum ya düşünüyorum bu aralar 😕
fikirlerinizi almak istiyorum..?
birdeeee daha önce bolu abanta giden varmııı 🙂 bu hafta sonu oraya kaçamak yapmayı düşünüyoruz bu konudada bilgi verin banaaaa 🙂
slm kızlar kafa güzeldir orası ark sürekli gidiyor seviyor orayı 🙂
eve gelince aceleci olma bir kere al tam al sonra pişman olma
slm kızlar kafa güzeldir orası ark sürekli gidiyor seviyor orayı 🙂
eve gelince aceleci olma bir kere al tam al sonra pişman olma
bolu kışın çok güzel oluyor canım biz de gidecektik eşimin işyeri organizasyon yapmıştı hatta onlar gitti ama hasta olduğum döneme yakındı eşim gene hasta olursun dedi o yüzden hastalık üstelemesin diye gidemedik. Balığı yemen lazım canım haftada 1 olursa için rahat etmiyo benim illa 2 ye tamamlıyoruz zorla kendini ye yavrun için
hoşgldin sahilcim. Kafacım siz bilirsiniz canım ama dubleksler çatı katı olduğu için çatı akar bişi olur diye ben tercih etmezdim. Bizim ev ara kat ısınması bile çok farklı oluyo biz çok memnunuz.
hmmm işte bizde bu yüzden hep arakat istiyorduk ama gönlümüze göre bulamadık tesss...bugün eşim bi tane dubleks projesi gösterdi düşünürüz dedim bende kafam çok karışık ya 😕
içine sinsin canım uzun süre oturacaksınız çünkü. Çocukta olacak şimdi. İnş. gönlüne göre olur bakesenlerde sabretti gönlüne göre buldu. Fayton olduğunu bilmiyordum bende binersiniz romantik ve güzel bir haftasonu olur. Ama sıkı giyin üşütme
evet canım sonuçta ev yani insan bi çok kez tartıp biçmek istiyo 🙁 inşallah canım ama artık istiyoruz evlendiğimizden beri ev bakıyoruz ama bi türlü bulamadık..tabi bulamamamız bizim yer seçimimizin dar olmasındanda kaynaklanıyor ama bakalım nasip kısmet herşey...
biraz önce araştırdım canım fayton varmış gölün etrafında filan 🙂 güzel olur inşallah..evet sıkı güyünmem lazım hastalıktan yeni çıktım zaten..ama gitmek istiyorum ya değişiklik olur hep aynı şeylerden sıkılıyor insan 🙂
git canım da kolla kendini üşütme. Gez kocacınla rahat rahat yavru kuşun doğunca pek bi yere çıkamayacaksın nasılsa🙂
