Iğneler bitti demi Cnm baska ne kullanıyorsun sen ilaç olarakhapını alıorum cnm normal dogum olmayacak ya bebekler yukarıda kalsın dıe ıcıorumm bakalım sbredımm yapacak bısı yokk ne kaldı kı cnm 18 ıneeefatmaa cnm havalar sıcak gercektende
Iğneler bitti demi Cnm baska ne kullanıyorsun sen ilaç olarakhapını alıorum cnm normal dogum olmayacak ya bebekler yukarıda kalsın dıe ıcıorumm bakalım sbredımm yapacak bısı yokk ne kaldı kı cnm 18 ıneeefatmaa cnm havalar sıcak gercektende
kan sulandırıcıclexane ve magnorm kullanıorum bıde 🙂Iğneler bitti demi Cnm baska ne kullanıyorsun sen ilaç olarak
Anladım cnmkan sulandırıcıclexane ve magnorm kullanıorum bıde 🙂
bu arada forum nereye uçtu ya herkezi çok özlemişim 🙂
Hafta sonu ve sıcaklarrr bugun bızımkılere dolap bakmaya cıktık yaaa kızlar cok cesıt varrre 🙂)) ama sıcak kavurdu adetaaa istanbulu yaaaa sız nasılsınzz meloss unı sızın az kaldı aysegul sen naılsın serce ne sman kese goreceksın hamıs olmayan hanımlar bıran once basınızaa cıfter cıfter dıdemımm sen nasılsn
meloscum gelemedim bikaç aydır duymuşsunuzdur ilk aylar düşük tehlikesi vardı 3 ay yattım annemde hiç kalkmadan daha yeni sayılır ayaklandım şükür bende bebeklerimde çok çok iyiz kızımla oğlum altlı üstlü yatiyolar maşallah 20 gün sonra muayenem var detaylı ultrasona gircez bakalım sizler de ne var ne yok senin bebisin nasil 🙂