Bize fayda etmedigünde 5 çeşit gaz damlası veriyordum bos kolikti benimkiBen olanlarda hiç çekmesi gaz sancisi.rezene dağ olsun.bem de içtim onlara da icirdim
Bize fayda etmedigünde 5 çeşit gaz damlası veriyordum bos kolikti benimkiBen olanlarda hiç çekmesi gaz sancisi.rezene dağ olsun.bem de içtim onlara da icirdim
Tamam canım benim sıraya slm soylr ben göremiyorum özledim onudaopuyorummm kızlarrr sızı hayırlı ıftarlarrr bu topıgıı canlı tutalımmm kı kopmayalım forum acılana kadar
Evet cnm suradan aldim.haberini cok sevindim rabbim size bagislasin minnaklaribızde 17 olduk
Aynen cnm 30 lara gelsek rahatlasak biraz sizde.maslahhh buyumussunuz cnm resmide.çok tatlı maslahhh onamaşallah sana da ayşegül büyümüş gerçekten baya maşallah bende bazen hep aşağıda hissediyorum hareketlerini o anki pozisyonundan kaynaklı bence korkma yani bişey olsa doktorun söyler bende 26+4 ü bugün az kaldı çok şükür 30 lara bi gelsem de daha da rahat etsem inşallah
Ay fatma cnm çok sevindim ablan hamileymiş rabbim hayırlısı ile kucağına almayida nasip eder inslahhhhDaha cumartesi gidecek 5 hftalik daha