bende adetime 10 gün var k.rengi ve pembe tonlarında lekelenme yaşadım.
yerleşme kanaması ne kadar sürüyor acaba ?
Canım bu ay aynı durumu bende yaşıyorum adetime 12 gun falan var ara ara akıntıyla beraber pembe bazen kahwe rengi lekelenmelerim oluyo yerlesme kanamasi bu kadar erken olurmu sende durum ne oldu adetin geldimi yoksa hamilemiydin cewap yazarsan çok sewinirki. .