gebe
  1. tuqba yasin

    tuqba yasin Hamiş Melek

    Kayıt:
    12 Eylül 2012
    Mesajlar:
    36
    Beğenilen Mesajlar:
    11
    Ödül Puanları:
    0

    asılaması tutann ve üçüz gebelik yasayan var mı ??

    Konu, 'Burası benim köşem...' kısmında tuqba yasin tarafından paylaşıldı.

    s.a arkadaslar ben asılama sonucu hamile kaldım 11+3 üçüzlerim olacak insaallah böyle bi durum yasayan var mı yardımcı olabılırmısınız ???
     
asılaması tutann ve üçüz gebelik yasayan var mı ?? konusuna benzer diğer içeriklerimiz
  1. Tuğba Özay Üç Nokta Şarkısı Sözü sözleri var mı

    Tuğba Özay Üç Nokta Şarkısı Sözü sözleri var mı

    Tuğba Özay'ın seslendirdiği Üç Nokta isimli şarkısının sözü yada sözlerinin yazılmasını istiyom sağolun varolun
  2. benım yasadıklarım yasayan varsa lütfen bı bakın

    benım yasadıklarım yasayan varsa lütfen bı bakın

    slm arkadaslar benım 20 aylık bır oglum var ben oglumu sutten kesmeyı dusunuyorum ama nasıl kesıcegımi bılmıyorum ayrıca ne emzık verdım ne bıberon bıberon vermeyı cok ıstedım ama ben fazla uzerınde durmadım nasıl gerı alısır bıberona benım oglum sadece memeyle yatıyo nasıl yatırıcam yazın sutten kesmeyı dusunuyorum ama kesınce ben ne yapıcam lutfen bana yardım edın ayrıca ayaklarımda...
  3. Üç Ayların Önemi hakkında bilgiler var mı

    Üç Ayların Önemi hakkında bilgiler var mı

    Üç Ayların Önemi nedir lütfen bana Üç Ayların Önemi hakkında bilgi verin arkadaşlar.
  4. gebelik - gebe kalmayı kolaylaştıran öneriniz var mı

    gebelik - gebe kalmayı kolaylaştıran öneriniz var mı

    gebelik gebe kalmayı kolaylaştırmak için önerdiğiniz bi yöntem varmıdır..
  5. Ankarada yasayan melekler sorum var????

    Ankarada yasayan melekler sorum var????

    Ankarayi taniyan yada yasayan meleklerim sizce hangi ilceleri güzel ankaranin hangi ilcelerini tavsiye edersiniz? Kisaca sunu söyliyeyim esim ankaraya tayinini cikartmak istiyor gölbasina ama daire fiyatlari cok pahali... o yüzden soruyorum size gölbasi haricinde hangi ilceleride güzel ankaranin ve dairelierinin fiyatlari hesapli.... simdiden cevaplarinin izin tesekürler :D

Sayfayı Paylaş